1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Windows 98 ongelmia! katsokaapas!

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi zorro 09.06.2002.

  1. zorro

    zorro Guest

    Mulla on 2 CD asemaa ja kone näyttää (My Computer) että olisi 3 CD asemaa ja se yksi jota ei ole on OLETUS ASEMANA. Olen poistanut sen käyttöhallinosta mutta se ei ole lähtenyt pois My Computerista...
    -Jotenka miten saisin sen pois?
    -Tai mistä pystyy vaihtamaan OLETUS ASEMAA?

    Ja sitten toinen asia. EXPLORER valittaa tämmöistä kun aukaisen sen:

    Microsoft Visual C++ Runtime Library | Program C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE | abnormal program termination

    Cannot find the file '::{28523289ujskfnasn3-53827585-dsa8359823}' (or one of its components). Make sure the path and filename are correct and that all required libraries are avaible.

    Mulla on siis windows 98. OHJEITA PIKAISESTI!
     
  2.  
  3. icedaemon

    icedaemon Regular member

    Liittynyt:
    04.04.2002
    Viestejä:
    389
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    vanha kunnon format C:\ ja asenna windows uudelleen - neuvo =:)=
     
  4. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Minä en ihan heti luovuttaisi.
    Vaan ensin Visual kääntäjästä tärkeät tiedostot talteen, sitten visual pois ohjauspaneelin kautta ja 98:n korjaus asennus, eli uudelleen asennus vanhan päälle samaan kansioon. Ei häviä asetukset/kautta softat. "ylimääräisen" aseman pitäisi kyllä hävitä jos sen poistaa device managerilla.
    Virus ohjelmiston tietokannan päivitys ja virusten tarkastus voisi olla myös paikallaan.
    explorer sotkee selvästikin visualin kanssa tiedostoja. Tuo ei ole uutta 98:ssa, että jotkut järjestelmä tiedostot menee "sekaisin"..
     

Jaa tämä sivu