1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma Windows 8.1 x64 äänet kadonneet

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Liskis 23.08.2014.

  1. Liskis

    Liskis Member

    Liittynyt:
    19.02.2007
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Morjens pöytään.

    Tarkemmin sepitettynä ongelma on siis se, että windowsin järjestelmän äänet kuuluvat, mutta mikään muu ei. Mitä tässä itse koittanut tutkia niin olen huomannut että ohjelmat eivät avaudu windowsin äänenvoimakkuuden mikseriin.

    Kaikki tämä siis tapahtui kun olin käyttämässä FLstudio musiikkisoftaa joka kaatoi yllättäen koko koneen.
    Virtanappi ainut vaihtoehto buuttia masiina ja tällävälin olin äänet kateissa järjestelmän omia ääniä lukuunottamatta.

    Äänikorttien ajurit poistettu Advanced Systemcare Ultimaten tehopoistolla ja asennettu uusiksi eikä mitään.
    Tuossa hetki sitten kokeilin piruttain tehdä uuden käyttäjän ja katsoa toimiiko siellä sitten mikään. Siellähän toimii kaikki niinkuin pitää, mutta olisi ihan kiva saada nuo äänet kuulumaan ihan alkuperäisellä tunnuksella kun siellä ne kaikki tärkeimmät on.
     
  2.  
  3. pequ

    pequ Member

    Liittynyt:
    09.03.2013
    Viestejä:
    79
    Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    18
    Kokeilitko jo järjestelmän palauttamista ajankohtaan ennen kaatumista?
     
  4. Liskis

    Liskis Member

    Liittynyt:
    19.02.2007
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei ole palautuspisteitä joten ei onnistu. En kyllä muista ottaneeni pois päältä, mutta omistan tunnetusti hyvän mutta lyhyen muistin.
     
  5. tijava2

    tijava2 Member

    Liittynyt:
    26.07.2014
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kato äänilaitteistosta, mikä sulla on oletuslaitteena...
     
  6. Liskis

    Liskis Member

    Liittynyt:
    19.02.2007
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Omistan Creativen X-FI ja Focusriten äänikortit. Molemmilla kuuluu järjestelmän äänet, mutta ei muiden ohjelmistojen äänet. Eli kokeiltu on eri oletuksilla.
     

Jaa tämä sivu