1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ratkaistu Windows 7n "tietoturva"

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Luminus 04.12.2015.

  1. Luminus

    Luminus Member

    Liittynyt:
    05.03.2013
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    18
    Tervehdys taas arvon käyttäjät, uuno tulee taas kyselemään tyhmiä =) Eli lyhyesti, tuli ostettua ssd-kovo ja asennettua uudelleen Windows 7 Home Premium (aito) ja mietin noita Microsoftin päivityksiä, eli asensin vain ns. kriittiset tietoturvapäivitykset, enkä noita "suositeltuja" tai "valinnaisia" kun tuntuu et tila vähenee silmissä..Eli lähinnä kymysys on tällä kertaa että onko tietoturva "hyvä" ilman noita suositeltuja ja valinnaisia päivityksiä?

    EDIT: Asensin juuri kaikki päivitykset, poistin nuo Windows 10 -pakotuspäivitykset.
    Koneessa tällä hetkellä kiinni vain viikko sitten hankkimani ssd-kovo.
     
    Viimeksi muokattu: 04.12.2015
  2.  
  3. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    Noista päivitysten tarpeellisuudesta mielipiteet jakautuvat käyttäjien keskuudessa kovin. Olen kuitenkin sitä mieltä, että kriittisten tietoturvapäivitysten lisäksi ilman muuta nuo suositellut, koska niissä on käyttöjärjestelmän toiminnallisia parannus päivityksiä.

    Itse olen kyllä aina ottanut kaikki päivitykset, koska eivät ne niin paljon lisätilaa vie. Poikkeuksena Win10 pakkosyöttö päivitykset, joita en ole ottanut.

    Paljonko sinulla C:\ levyn koko on?
     

Jaa tämä sivu