Siis olen asentanu ton Win 7 suoraan ilman mitään upgradee uudelle osiolle ja tuo ongelma tulee silloin vastaan mulla on sitten tämä vista eri osiolla. Tässäkun rupesin nyt tarkemmin lukemaan niin onko tätä "win 7 rc" edes julkaistu oikeasti? murossa luki että tulis 5.toukokuuta windowsilta jakoon??
Toimivan win7 rc version saat linkistä jonka laitoin ekassa viestissäni. Itse muutaman päivän olen käyttänyt tuota ja toimii kuin rasvattu salami! Joten kokeileppa ladata uudestaan..
No heh=) Yllätys yllätys. Ette oo varmaan huomannu et toi on vasta beta versio ni ehkä siksi se ei toimi niinkuin valmis käyttöjärjestelmä. Mut tosin se kyl toimii paremmin ku Vitsa, vaikka onkin vasta beta, mutta mitä voitte olettaa betalta. Unohtakaa Windowsit ja siirtykää Ubuntuun. Se on kaikista paras ratkaisu.
Siksi Linuxille onkin kehitetty emulaattori nimeltä "wine" joka pystyy emuloimaan Windows-pelejä niin että ne toimii niinkuin Windowsilla ehkä jopa vielä paremmin kuin Windowsilla. Ubuntu vie noin 100 Mb RAMia ja Wine noin 50 Mb eli jos sinulla on esim 2 Gb RAMia niin sinulle jää aika paljon RAMia peleihin. Tietenkin toimivuus riippuu monesta muustakin tekijästä esim prosessorista/reista, näytönohjaimesta/mista, mutta Ubuntu on tehty kevyeksi käyttöjärjestelmäksi siten että myös hitaat ja vanhat koneet pyörivät hyvin Ubuntulla. Tämmöinen esimerkki: Sinulla on 5 vuotta vanha läppäri jossa pyörii Winsows XP ja luulet että koneesi on jo elänyt elämänsä, mutta kun asennat Ubuntun niin saat 10 vuotta lisää elinaikaa koneellesi.
Nonniin.. nyt asensin uudelleen kokonaan Win 7 osion nyt on jo yllättävän pitkään tullut käytettyä.. jumittuminen johtui varmaan näytönohjaimen ajureista jotka latasin aina.. onko nuo näyttiksen ajurit yhteen sopivat tämän win 7 RC kanssa? EDIT: ei tykänny javastakaan.
Tänään asensin sen viralisen Win 7 RC (7100) hyvin toimii esim javassa ja muissa tarpeelisissa ohjelmissa ei mitään ongelmaa mitä kokeilin niin kaikki tarpeeliset "lisä osat" toimii hyvin harvaan on on vielä win 7 omaa ohjelmaa mut hyvin tuo vistan ohjelmia hyväksyy tällä hetkellä koneessä on F-secure - VLC - 3D mark 2006 - 3D mark vantage - Burnout pc peli ja Atin win 7 ajurit toimii hyvin muita en ole kerinnyt koikeilee manittakoon että Logitec G25 ratti poljin toimi ilman asennus cd usb tokkäsin kiini toimi heti tässä on DX 11 tosin oma Ati tuokee vain 10.1 joten ei vielä hyötyä ensi vaikutelma Windows 7 positiivinen yllätys
Pakko tässä kysästä, eli latailin ton rc:n ja poltin levylle.. Nyt kun alkaa asentaa, niin tulee "Install Now" kohdan jälkeen seuraava ilmoitus --> A required CD/DVD device driver is missing. If you have a driver floppy disk, CD, DVD or USB flash drive, please insert it now. Note: If the Windows installation media is in the CD/DVD drive, you can safely remove it for this step. Oisko apuja tohon kellään?