Moikka ! Toivottavasti kirjoitan oikeassa paikassa. Minulla on sellainen kysymys että haluaisin saada langattoman yhteyden pöytäkoneen ja television välillä siten että voin käyttää tietokonetta televisio ruudun kautta. Minulla on seuraavat laitteet : Miracast sovitin malli CS968 (android 4.4 OS) Tv malli Sony Bravia LCD Pöytäkone käyttis Windows 7 Home Premiun Olisin todella kiitollinen avustanne !
Windows 7:n kanssa Miracast onnistuu niissä koneissa, joita on myyty WiDi-yhteensopivina. Tuolloin ajurit ja ohjelmisto pitää ladata Intelin sivuilta https://downloadcenter.intel.com/download/23861/Intel-Wireless-Display-Software-for-Windows Muuten Windowsien osalta pitää tosiaan olla Windows 8.1, jos haluaa Miracast-tukea käyttää.
Kiitos vastauksesta ! Osaatko sinä sanoa miten pystyn tarkistaa jos mun Windows 7 Home Premium käyttiksessä on WiDi tuki ? Kone on Acer Aspire M3201.
WiDi-koneissa on tarra, josta näkyy WiDi-tuki. Aspire M3201 on niin vanha kone, ettei sen myyntiintuloaikoihin WiDiä ollut vielä olemassa, joten noi Intelin ohjelmistot eivät auta.