1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Windows 7 ei löydä PS3:a

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi big_worm 28.12.2011.

  1. big_worm

    big_worm Regular member

    Liittynyt:
    27.06.2005
    Viestejä:
    115
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mistähän tällainen mahtaisi johtua?

    Olen koko päivän yrittänyt etsiä keskusteluja aiheeseen liittyen ja mielestäni lähes kaikkea olen jo kokeillut.. ilmeisesti kuitenkaan en.

    Itsellä on myös Vista kone, johon saan PS3:lta yhteyden, joten tämä mielestäni sulkee pois mahdolliset reititin ongelmat (Vista sekä 7 samassa wlan verkossa).

    Olen ottanut palomuurin (Symantec endpoint protection) pois käytöstä testausten ajaksi, ettei silläkään pitäisi olla mitään merkitystä. Windowsin palomuuri asetuksissa näyttää olevan, että Symantec hallitsee niitä.

    Mediapalvelimen käyttö on sallittu konsolista.

    Olen kokeillut Tversityä, PS3 Media Serveriä sekä Windows media player 12:sta.

    WMP:llä olen laittanut nämä "allow remote control of my player.." sekä Automatically allow devices to play my media..." täpät ja kun yritän hieroa vielä more streaming optionsiin kuntoon sallimisen tuolle PS3:lle (joka pitäisi olla unknown device), niin sitä ei löydy. Olen katsonut local networkista sekä all networkista. Olen sallinut advanced sharing settingseistä Network discoveryn sekä file and printer sharingin.

    Mikä tässä nyt voi kinnata?
     
  2.  
  3. miksu1997

    miksu1997 Member

    Liittynyt:
    06.06.2011
    Viestejä:
    87
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    njjä aika monimutkainen juttu. Lataa ps3 media server ohjelma koneelle kaikkein yksinkertaisin ja helpoin tapa
     
  4. jmmv

    jmmv Member

    Liittynyt:
    22.11.2005
    Viestejä:
    94
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itsellä mokkula,reititin ja koneina win xp ja win 7 ja Ps3.Kaikki samassa kotiverkossa ja pelittää aivan loistavasti.Asetukset pitäis varmaan kattoo ja tarkistaa.Itse hommasin pleikan viime jouluksi ja pikkuisen piti tsekkailla pleikan päästä asetuksia mutta tietokoneille ei tarvinut tehdä mitään.Itse syötin käsin ip:n pleikalle muistaakseni että tunnisti samaan verkkoon.Itsellä pleikka Wlanilla yhdistetty ja toimii store ostoksissa ja päivityksissä loistavasti.Netti pelejä en ole kokeillut.Itsellä toi kolmen kirjaimen mokkula yhteys(rajaton nopeus) toiminu ihan loistavasti ja todella nopeayhteys ollut.Ps3 media server käytössä wlan yhteydellä ja toimii musiikin ja videoiden ym...streamaus ongelmitta ja pätkimättä.Kokeile Ps3 media serverin uusinta versiota jos ei pelitä.Onko sulla erillinen reititin vai koneet vain samassa wlan yhteydessä(kotiverkko)??
     

Jaa tämä sivu