Tämä järjestelmä ei vastaa ohjelman vähimmäisvaatimuksia. Valitsit kuitenkin 64bit järjestelmän.. . . luulisin
Mene seuraavalle sivulle ja koita sitä kautta ladata näytönohjaimelle ajurit. http://www.nvidia.cn/Download/Scan.aspx?lang=en-us
Aja vielä tämä, niin saadaan lisätietoa. Lataa FarBar Recovery Scan Tool. 32-Bit / 64-Bit Versio Tästä. Tallenna ohjelma työpöydällesi ja käynnistä se. Aloita tarkistus painamalla " Scan " -painiketta. Kun ohjelman tarkistus on valmis, se tekee lokitiedoston (FRST.txt) samaan hakemistoon johon se on asennettu. Lähetä lokitiedostot seuraavassa viestissäsi. ( + Addition.txt ) ----------------------
Hmm en saa liitettyä noita tiedostoja tänne valittaa palvelinvirheestä, sanoja on reippaasti yli 60000 molemmissa.
Avaa muistio. Kopioi ja Liitä tekstilaatikon sisältö muistioon. Nimeä se ( fixlist.txt ) ja tallenna samaan hakemistoon johon FRST.exe on asennettu. Spoiler: fixlist.txt Koodi: Start CloseProcesses: HKU\S-1-5-21-4138261985-3253232152-522122706-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxps://fi.search.yahoo.com/yhs/web?hspart=arh&hsimp=yhs-001&type=zxy_f5135846605f5bccba¶m1=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%3D¶m2=NGZ5MaB6MqBbMt%3D%3D HKLM-x32\...\Run: [] => [X] 2018-01-11 02:09 - 2018-01-11 11:44 - 000192512 _____ () C:\Users\PatrikSulander\AppData\Local\Temp\sfamcc00001.dll 2018-01-07 19:44 - 2018-01-07 20:17 - 000000000 _____ () C:\Users\PatrikSulander\AppData\Local\Temp\00e481b5e22dbe1f649fcddd505d3eb7.dll 2018-01-07 19:44 - 2018-01-07 20:17 - 000000017 _____ () C:\Users\PatrikSulander\AppData\Local\Temp\1fc2c7e77ac371721d01a9d00600306b.dll CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [cjabmdjcfcfdmffimndhafhblfmpjdpe] - C:\Program Files\Norton Security\Engine\22.11.2.7\Exts\Chrome.crx <not found> EmptyTemp: end Käynnistä tämän jälkeen FRST ja paina Fix - painiketta. Kun ohjelma on valmis se luo lokitiedoston ( Fixlog.txt ) työpöydälle.
Tuossa on sen sisältö: (kokeilen nyt miten kone toimii) Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 02.01.2018 Ran by PatrikSulander (13-01-2018 03:20:30) Run:1 Running from C:\Users\PatrikSulander\Downloads Loaded Profiles: PatrikSulander (Available Profiles: PatrikSulander) Boot Mode: Normal ============================================== fixlist content: ***************** Start CloseProcesses: HKU\S-1-5-21-4138261985-3253232152-522122706-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxps://fi.search.yahoo.com/yhs/web?hspart=arh&hsimp=yhs-001&type=zxy_f5135846605f5bccba¶m1=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%3D¶m2=NGZ5MaB6MqBbMt%3D%3D HKLM-x32\...\Run: [] => [X] 2018-01-11 02:09 - 2018-01-11 11:44 - 000192512 _____ () C:\Users\PatrikSulander\AppData\Local\Temp\sfamcc00001.dll 2018-01-07 19:44 - 2018-01-07 20:17 - 000000000 _____ () C:\Users\PatrikSulander\AppData\Local\Temp\00e481b5e22dbe1f649fcddd505d3eb7.dll 2018-01-07 19:44 - 2018-01-07 20:17 - 000000017 _____ () C:\Users\PatrikSulander\AppData\Local\Temp\1fc2c7e77ac371721d01a9d00600306b.dll CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [cjabmdjcfcfdmffimndhafhblfmpjdpe] - C:\Program Files\Norton Security\Engine\22.11.2.7\Exts\Chrome.crx <not found> EmptyTemp: end ***************** Processes closed successfully. HKU\S-1-5-21-4138261985-3253232152-522122706-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main\\Start Page => value restored successfully "HKLM\Software\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\" => removed successfully C:\Users\PatrikSulander\AppData\Local\Temp\sfamcc00001.dll => moved successfully C:\Users\PatrikSulander\AppData\Local\Temp\00e481b5e22dbe1f649fcddd505d3eb7.dll => moved successfully C:\Users\PatrikSulander\AppData\Local\Temp\1fc2c7e77ac371721d01a9d00600306b.dll => moved successfully "HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Google\Chrome\Extensions\cjabmdjcfcfdmffimndhafhblfmpjdpe" => removed successfully =========== EmptyTemp: ========== BITS transfer queue => 8151040 B DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 14273976 B Java, Flash, Steam htmlcache => 13879426 B Windows/system/drivers => 54170740 B Edge => 15375668 B Chrome => 481711232 B Firefox => 0 B Opera => 0 B Temp, IE cache, history, cookies, recent: Default => 0 B Users => 0 B ProgramData => 0 B Public => 0 B systemprofile => 0 B systemprofile32 => 0 B LocalService => 48274 B NetworkService => 2186 B PatrikSulander => 1344427917 B RecycleBin => 3167163141 B EmptyTemp: => 4.7 GB temporary data Removed. ================================ The system needed a reboot. ==== End of Fixlog 03:24:45 ====
Okei, nyt kone on jo huomattavasti paremmassa kondiksessa. (tekstit eivät tule myöhässä kun kirjottaa, tai sivujen aukeaminen kestää 20 sekunttia) Peleissäkin äänet toimivat ! Fps on silti vieläkin about 100 vähemmän mitä normaalisti, mutta tällä hetkellä kone toimii jo huomattavasti paremmin ! Pitäisikö kokeilla sitä uudelleenasentamista ja sitten kaikki uudet ajurit uudestaan ?
Mikäli tietokone toimii halutulla tavalla, uudelleen asennus ei pakollista. Mutta jos haluat yrittää päästä eroon laitevirheistä, voi uudelleenasennus mahd. korjata viat. Lisäksi, jos uudelleenasennus suoritetaan on suositeltavaa siis käyttää valmistajan tarjoamia ajuri päivityksiä tai laiteohjelmia. Kolmannen osapuolen sovellus, joka lupaa etsiä ja asentaa tietokoneellesi " puuttuvat " ajurit, mahdollistaa sen ladata / asentaa koneellesi mitä tahansa. ------------------------ Saitko tietokoneen Biosin päivitettyä? < BIOS päivitys Windows tilassa > Bios voidaan päivittää Windowsista kautta, käyttämällä Asuksen EZ update sovellusta. < ASUS AI Suite 3 > Sisältää [ Asus AI Suite3, DIP5 Asus Dual intelligent Processors 5 ,EZUpdate Asus v2 ]. Tai täältä < ROG STRIX Z370H > Utilities > Asus Ai Suite3. <1.1 BIOS päivitys ASUS EZ FLASH 3:lla> Kopioimalla Bios päivitystiedosto USB tikulle. > Käynnistämällä tietokone uudelleen ja avaamalla BIOS ( Del / F2 painike ). > Menemällä Advanced modeen > Valitsemalla Tools- välilehti > Valitsemalla ASUS EZ Flash Utility > ENTER Tässä vaiheessa Usb tikku koneeseen / mikäli ei ole. > Valitse Via Storage Device(s) Siirtyminen tapahtuu <Tab> painikkeella. > Valitse oma USB-"levy/ tikku ", joka sisältää bios päivityksen Siirtyminen tapahtuu Ylös / Alas nuolinäppäimillä > Valitse BIOS tiedosto Usb-tikulta ja paina ENTER, suorittaaksesi päivityksen. < 1.2 BIOS päivitys internetinkautta> Käynnistä tietokone uudelleen > BIOS aukeaa ( Del / F2 painikeella ). > Mene Advanced modeen > Valitse Tools- välilehti > Valitse ASUS EZ Flash Utility > ENTER > Valitse Via Internet Siirtyminen tapahtuu Vasemmalla/oikealla nuolinäppäimellä > Valitse yhteystapa, sitten enter > Seuraa näyttöön tulevia ohjeita ja suorita päivitys. ▼ Kun BIOS päivitys on suoritettu käynnistä tietokone uudelleen.
Skannaan nyt ensimmäiseksi Eset online skannerilla, ettei varmasti oo mitään viiruksia. Palautus ei onnistunut: "tietokoneen oletusasetusten palautuksessa ilmeni ongelma" Tiedä sitten... Skannauksen jälkeen kokeilen asentaa tuota bios ajuria !
Tietokoneen nollaus < Ei tehdä > Nollauksen avulla voit valita, pidätkö tiedostot vai poistatko ne ja asennat sitten windowsin uudelleen. Aloita valitsemalla Asetukset > Päivitys ja suojaus > Nollaa tietokone > Aloita ja valitse vaihtoehdoista. [ Settings > Update & security > Reset this PC > Get started ] Mikäli nollaaminen ei ole mahdollista asetuksista, voit käyttää palautuslevyä / asennuslevyä tietokoneen nollaamiseksi. Vaihtoehdot ( Mitä tekee ) < Säilytä omat tiedostot > Uudelleen asentaa Windows 10, mutta säilyttää henkilökohtaiset tiedostot Poistaa asennetut ohjelmat ja ajurit Poistaa tietokoneeseen tehdyt muutokset. Poistaa sovellukset, jotka tietokoneesi valmistaja on asentanut ( usein vain valmis-/kannettavissa -tietokoneissa ) < Poista kaikki > Uudelleen asentaa Windows 10, poistaa henkilökohtaiset tiedostot. Poistaa asennetut ohjelmat ja ajurit Poistaa tietokoneeseen tehdyt muutokset. Poistaa sovellukset, jotka tietokoneesi valmistaja on asentanut ( usein vain valmis-/kannettavissa -tietokoneissa )
Joo tuolla juuri koitin eikä onnistunut. Koitan windowsin levyllä, mutta ei ole vaan nyt mukana täällä asunnossa.
Koodi: NahimicSettingsConfigurator (HKLM\...\{69E9FC82-5623-4D0E-89D6-A3F1B1C9C24F}) (Version: 3.6.1301 - ASUSTeKcomputer.Inc) Hidden Viallisen moduulin nimi: NAHIMICV3apo.dll Koitetaan vielä. Mene > Valitse oikealla käynnistä palkista > lisää poista ohjelmat.. Poista sovellus jos nimessä on Nahimic . ---------------------------- Valitse oikealla käynnistä palkista > laitehallinta. Poista ajuri mikäli nimessä esiintyy Nahimic. Valitse oikealla > poista ajuri. Kun olet saanut nämä poistettua, käynnistä tietokone uudelleen.. Anna windowsin hakea ajurit automaattisesti.. Sen jälkeen katsotaan mitä tapahtuu.
Hmm en kyllä löytänyt yhtään laitetta tai ohjainta, jossa tuo nimi lukisi. Scannaus on löytänyt nyt ainakin yhden infected filen, joten siitäkin voi olla apua
Paina Windows - [ + R ] -näppäintä samanaikaisesti ja kirjoita tekstikenttään " dxdiag " ja enter Valitse > Tallenna kaikki tiedot / save all information, esimerkiksi työpöydälle. Luo tiedoston DxDiag.txt Kopioi sen sisältö tänne. ------
Laitehallinnasta ei löytynyt nahimiccia, mutta sitten tiedostohaulla löytyi. Huoh palvelin virheestä taas ilmoittaa en voi noita screenshotteja lähetellä...
Paina Windows - [ + R ] -näppäintä samanaikaisesti ja kirjoita tekstikenttään " cmd " ja enter Kopioi seuraava komento: Koodi: SET DEVMGR_SHOW_NONPRESENT_DEVICES=1 Näyttää aiemmin asennetut ajurit. Kirjoita seuraavaksi: Koodi: devmgmt.msc Komento avaa laitehallinta-ikkunan. Kun laitehallinta on auki, klikkaa "Näytä / view " > "Näytä piilotetut laitteet / Show hidden devices " . Tarkista löytyykö ääniajureista mitään sinne kuulumatonta vai onko se puhdas. Vanhat järjestelmänajurit näkyvät haaleina ja ne voidaan poistaa valitsemalla oikealla > " Uninstall " .