1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

WinAvi ongelma

Viestiketju VCD ja SVCD -formaatit -osiossa. Ketjun avasi Petzku90 06.12.2005.

  1. Petzku90

    Petzku90 Member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    noniin minulla olisi tälläinen ongelma. minun pitäisi saada leffa joka on AVI muodossa muutetttua dvd muotoon niin että siinä olisi tekstit mukana,käyttäen WinAvia.olen katsonut muita keskusteluja tälläisestä aiheesta kuin minulla on nytte aiheena,mutta niistä ei oo saanut paljon selkoa.elikkä minä en yhtään tiedä missä vaiheessa ne tekstit pitäisi lisätä leffaan ja missä muut hommat kyllä onnistuu kuten tiedoston muodon muuttaminen.oon koittanut muutta ja laittaan leffaan tekstit jo monta viikkoa eikä ole onnistunut.ainiin ja leffan pitäisi saada toimiin DVD-laitteessa.
    pikaista helppiä apuva.
     
  2.  
  3. microbi

    microbi Active member

    Liittynyt:
    23.02.2005
    Viestejä:
    1,374
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    WinAVI ei kuulu suosikki softiini, joten tiedot eivät välttämättä ole 100% oikeita, muuta mitä TESTAILEN/IHMETTELIN - WinAVI:ssa EI saa tekstejä liitettyä!
    => sun pitää liittää tekstit ENSIN AVI:N kiinteäksi ja SITTEN avi (jossa kiinteät tekstit) konvertoida WinAVI:lla DVD:ksi

    1 mahdollinen keino kiinteille teksteille:
    http://www.nefernetti.com/divx-kiinteet-tekstit.htm
     
    Viimeksi muokattu: 07.12.2005
  4. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Vobsub ja FFDshow tekevät tuon saman toimenpiteen suurella todennäköisyydellä lennosta. Eli jomman kumman asennus ja tekstitiedosto samalla nimellä kuin elokuva niin tekstit pitäisivät tulla automaattisesti mukaan.
    esim.
    elokuvan_nimi.avi
    elokuvan_nimi.sub (tai .srt, .ssa jne...)
     

Jaa tämä sivu