1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

WINAMP vaiko MusicMatchJukebox

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi jaryle 17.02.2002.

  1. Wire

    Wire Guest

    GhostDog: Eiköhän se niin mene. Eipähän ole pahemmin virus ongelmiakaan. Käy siskon miestä kateeksi kun se tulee koneelle ja painaa "kylmän" koneen käynnistysnappia niin n.10sek kone on käyttövalmiina. Wintoosa ruksuttaa minuutti tolkulla.

    Rippereistä CDEx ehdottomasti paras kun käytetään LAME:a. WinAmp 3.0 on täysfloppi. Vaihdoin puolentunnin käytön jälkeen 2.8:n takaisin. MMJB:stä kokemuksia vuosien takaa. En lämmennyt silloin eli jäänyt pois.

    Edit: Hoono Soome
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 18.09.2002
  2.  
  3. Ghostdog

    Ghostdog Regular member

    Liittynyt:
    08.10.2001
    Viestejä:
    383
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sama täällä. Winampin aikaisemmat versiot täyttävät tehtävänsä ja ovat kevyitä, 3.0 "tuntui" raskaammalta vaikka Windowsin mukaan käyttää yhtä paljon resursseja kuin 2.8
     
  4. wellu

    wellu Member

    Liittynyt:
    11.07.2002
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    minä olen kyllä winamp 3.0 kannalla, vähän hankala oli aluksi käyttää, mutta kun oppii ni siintä löytyy kivoja hienouksia verrattuna aikaisempiin versioihin.
     
  5. yomannain

    yomannain Member

    Liittynyt:
    07.02.2002
    Viestejä:
    72
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Niinnoh, vähän mistä kukin tykkää, mut oikeastaan kaikki ne 3.0:n hienoudet saa 2.8:aan plug-ininä.. Ainoa mitä kaipaan winampissani on mmjb:n kaltainen media library. Winamp 3:ssahan tuollainen löytyy, mutta mielestäni se on todella huonosti toteutettu.
     
  6. Ghostdog

    Ghostdog Regular member

    Liittynyt:
    08.10.2001
    Viestejä:
    383
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minulla on kaikki musiikki/ääni-tiedostot samassa kansiossa, eli samoin kuten MMJB:n media-library:ssa.
     
  7. DJ_Blind

    DJ_Blind Guest

    Sama täällä, kokeilin Winamp 3.0:aa, parin päivän käytön jälkeen vaihdoin takaisin 2.8:iin, yksinkertaisesti 3:sessa oli niin paljon bugeja, että jaksanut sitä käyttää.
     
  8. Trilogy

    Trilogy Regular member

    Liittynyt:
    05.06.2002
    Viestejä:
    288
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jep, Winamp 3 oli mielestäni pettymys joten wanha uskollinen 2.8 sai kunniapaikan koneellani :)
     
  9. Candelor

    Candelor Member

    Liittynyt:
    30.10.2002
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläni käytössä MMJB+. Todella hyvä "all in one" ohjelma.

    Kokeilin Winamp 2.8 MMJB:n jälkeen ja se tuntui todella tuskalliselta. Tietenkin tottumus kysymys, mutta sellainen maku siitä jäi.


    Uuden Winamp3.0:n library systeemi on kyllä aika kätevä ja muutenkin tämä uusi versio tuntuu olevan kivasti varusteltu. Kuitenkaan siitä en löytänyt MMJB:n "tag from filename" toimintoa joka on mielestäni todella käytännöllinen.


    Raskaampihan tämä jukeboxi on verrattuna vanhoihin Amppeihin, mutta uusilla koneilla se ei ole ongelma. Uusi Amppikin on saanut paljon moitteita juuri sen raskaudesta.


    Itse olen ollut enemmän kuin tyytyväinen Music matchiin eikä ole aikomusta vaihtaa mihinkään.
    -----------------------------------------------

    Joo. Kyllä mulla on ihan ostettu versio. Rekisteröintikoodi vois auttaa tohon päivitysikkuna-"ongelmaan".
    -----------------------------------------------

     
    Viimeksi muokattu: 06.11.2002
  10. yomannain

    yomannain Member

    Liittynyt:
    07.02.2002
    Viestejä:
    72
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Candelor: Mistä sait tuon +plus+ varsion? vai ihanko ostit..? Ärsyttää tossa basicissa kun joka toinen toiminto räpäyttää 'register' ikkunan päälle..
     
  11. Ghostdog

    Ghostdog Regular member

    Liittynyt:
    08.10.2001
    Viestejä:
    383
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olihan Musicmatchin "kirjasto" hyvin toteutettu, WinAmp kolmosen yritystä en ehtinyt kokeilla täyspäiväisesti, minulla ei edes ole käyttöä sille.

    Kaikenkaikkiaan 3.0 oli liian sekava, parin päivän käytön jälkeen olisi varmaan tottunut, mutta miksi yrittää tottua kun aikaisemmat versiot ovat helposti omaksuttavia ja helppoja käytössä. Taisi olla suunitteluvirhe. He yrittivät tehdä Ampista jotain mitä se ei koskaan ole ollut, ja eivät onnistuneet siinä täysin.
    Herättäkää minut sitten kun WinAmpista ilmestyy "all-in-one" versio joka tekee tehtävänsä moiteitta.
     
  12. cd-rw.org

    cd-rw.org Active member

    Liittynyt:
    23.01.2002
    Viestejä:
    1,398
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Hyvää all-in-one audio ohjelmaa ei ole vielä tehtykkään. MusicMatchissa ei ole mitään hyvää.

    MP3sten pakkailuun ja purkuun kannattaa käyttää LAMEa. Se millä ohjelmalla LAME pakkeria ajaa on sitten enemmän makuasia. ExactAudioCopy tietysti on paras CD-ripperi ja hoitaa myös purut ja pakkaukset. Joku WinLAME on simppeli ohjelma pakkailuun ja purkuun.

    Itsellä on kanssa melkoisen laajat MP3 kirjastot koneella ja olen tykästynyt 1by1 MP3 playeriin. http://cd-rw.org/software/audio_software/audio_players/1by1.cfm Ohjelma on maailman yksinkertaisin ja todella spartalainen, mutta erittäin näppärä ja vie niukasti resursseja.
     
  13. Candelor

    Candelor Member

    Liittynyt:
    30.10.2002
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    MusicMatchissa on paljon hyvää mitä tuosta 1by1:stä ei löydy, mutta onhan tuo 1by1 simppeli kieltämättä... Toisaalta on vaikeaa tehdä monimutkaista ohjelmasta jolla ei juuri muuta voi tehdä, kuin toistaa musiikkia.
     

Jaa tämä sivu