1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Win7 / näytön kirkkauden säätö / HP laptop

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Intel_ 24.12.2011.

  1. Intel_

    Intel_ Member

    Liittynyt:
    24.10.2008
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Miten saan säädettyä näytön kirkkautta? Mulla on HP EliteBook 2530p ja käyttis on 64bit Windows 7 Professional. Olen päivittänyt näytön ajurin (2 kertaa), ladannut hp quick launch buttons ja chipset ajurit, aijanu kaikki windows päivitykset, tarkistanut, että bios:ssa ei ole mitään kirkkauden säätöön liittyviä. Power planissä tai missään power asetuksissa ei ole mahdollisuutta säätää näytön kirkkautta eikä myöskään näytön asetuksissa. Mitä mun pitää tehä et saisin tähän paska-käyttikseen näytönkirkkauden säädön?! XP:ssä eikä vistassa ollut tätä ongelmaa. Olen myöskin googlannu, enkä ole löytänyt vastausta. Eikö muka kellään muulla ole ollut samaa ongelmaa?! Kiitos tuhannesti jos joku viisas löytää tähän ratkaisun! :)
     
  2.  
  3. 7520G

    7520G Regular member

    Liittynyt:
    27.03.2010
    Viestejä:
    521
    Kiitokset:
    11
    Pisteet:
    28
    "Ohjauspaneeli" >>> "Virranhallinta-asetukset" >>> Klikkaa valittuna olevan suunnitelman vierestä "Muuta suunnitelman asetuksia" >>> säädä akku -ja verkkovirtojen kirkkaus haluamaksesi >>> "Tallenna muutokset"

    ???????
    Oletko koitellut? :O
     
  4. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,520
    Kiitokset:
    229
    Pisteet:
    93
    Fn+(f9-f11) säätää ainakin meikun HP:n kannettavassa näytön kirkkautta...

    T: Vesku
     

Jaa tämä sivu