Minä olen selaillut tuolla microsoftin sivuilla siittä kielen vaihdosta, mutta näyttäisi että tarvitsisin Windows 7 Enterprise/Ultimate, ja minulla on Home Premium... Onko tähän ongelmaan helppoa ratkaisua joka ei maksaisi?
Se on ainakin varma ratkaisu ongelmaan että hankit suomenkielisen asennus levykkeen koodithan sinulla on ei vaikuta minkä kieliseltä levykkeeltä asennat, noita asennus levyjä näkyy olevan huutonetissä välillä myynnissä ilman avainta, asennus levyke tosin pitää olla sama home prem., pro, ... joka windowsin avain sinulla on bittisyyttä myöden. Tosin löytyy niitä jotakin kieli paketti ratkaisuja ladattaviksi jostakin sivuilta, joko toimivat tai ei toimi.
kerta product key löytyy niin saahan noita asennuslevyjä suomenkielellä netistä, priva trackerit ainakin täynnä niitä jos vaikka sinulta tai joltain tutulta löytyy pääsy sellaiselle.
Näin ihan tiedoksi, tuo mainittu Vistalizator on myös laiton ohjelma. Kielen vaihtaminen ei ole osa kaikkia Windows 7 versioita ja kielen vaihtaminen omin keinoin, joko Froggien Vistalizatorin avulla tai manuaalisesti on laitonta. Kielen vaihtaminen ei vaikuta kuitenkaan käyttöjärjestelmän aktivointiin millään tavalla ja se pysyy kyllä aktivoituna. Lähde: http://download.microsoft.com/Docum...lish_a0cdb148-2381-47cd-bfc9-9b9102e0cb28.pdf