1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Win Vista: Sammuttaminen. lepotila, horros vai...

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Ukki55 31.01.2008.

  1. yamaneko

    yamaneko Senior member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    5,093
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
    Nythän noita kulutuksia voi laskea Wattipuntarissa, joten vaikkei työnsä puolesta heittäisikään mitä mieleen juolahtaa, niin tuolla voi laskeskella kulutuksia.
     
  2.  
  3. J-lalli

    J-lalli Active member

    Liittynyt:
    08.04.2005
    Viestejä:
    1,292
    Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    68
    1.25 min
     
  4. Ande_

    Ande_ Member

    Liittynyt:
    28.11.2005
    Viestejä:
    58
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse en ole melkein koskaan käyttänyt mitään lepotiloja. Oman kannettavan sammutan jos en pidempään aikaan sitä käytä ja muuten se saa mennä virransäästötilaan. Yöksi otan johdon pois seinästä, koska en viitsi katsella vihreää lediä.
     
  5. Lada1500s

    Lada1500s Regular member

    Liittynyt:
    31.12.2007
    Viestejä:
    432
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itte vedän XPni aina lepotilaan, eihän se mitään riko. :D Ja jos tosissaan alan vaihtelemaan osia, vedän sit kaiken virran pois. (<-- Jep, kommalta kuulostaa)
     
  6. Vigilante

    Vigilante Guest

    nämä lepotila ja virransäästöjutut on täysin emolevy ja rautasidonnaisia juttuja eikä niiden ongelmat 99& varmuudella johdu itse käyttöjärjestelmästä. Windows ei esim. voi itseään herätellä horrostilasta vaan sen hoitaa rauta ja sille annetut käskyt. Jos Fujitsun koneissa ei homma pelaa niin rauta ei ole ominaiuuksiltaan täysin järjestelmää tukeva.
     
  7. Jonhi

    Jonhi Member

    Liittynyt:
    12.02.2009
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse käytän valmiustilaa ja lepotilaa molempia (XP). Tiedä sitten onko merkitystä kumpaa käyttää..
     

Jaa tämä sivu