1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

win ME

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi matti35 18.02.2002.

  1. matti35

    matti35 Member

    Liittynyt:
    10.06.2013
    Viestejä:
    97
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Oisko tietoa tämmösestä viasta.Kun pelaan java pelejä.Niin hetken päästä tulee tämmönen virhe ilmoitus.Explorer on aiheuttanut yleisen suojausvirheen moduulissa WDMAUD.DRV muistipaikassa 0002:000005ba.Ja sen jälkeen kone hyytyy ihan totaalisesti.Voisko joku auttaa asiassa.Oisko vaikka jotku asetukset pielessä.Explorer on 6.0.Käyttis win me.
     
  2.  
  3. icedaemon

    icedaemon Regular member

    Liittynyt:
    04.04.2002
    Viestejä:
    389
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    vaikuttaa samanlaiselta ongelmalta, jonka kanssa itse painiskelen, tällä hetkellä, omani johtuu SB live 5.1 ja näytönohjain ei suostu yhteistyöhön.
     
  4. Quest_85

    Quest_85 Guest

    Ainoa vika on se WIN ME... Mulla ei kone toiminut kunnolla ja kaatui vähintään kerran päivässä kun mulla oli ME... Vaihdoin Xp:hen ja nyt on kone ollut päällä siitä lähtien yhtä soittoa eli n.6kk...
     
  5. chopper

    chopper Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    01.04.2002
    Viestejä:
    2,161
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tää quest heittää läppää, 6kk päällä?
     
  6. petrau

    petrau Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.02.2002
    Viestejä:
    364
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuntuu kyllä hieman pitkältä tuo 6kk ;)

    Mutta onhan se toki mahdollista :)
     
    Viimeksi muokattu: 31.05.2002
  7. Quest_85

    Quest_85 Guest

    Ei mul oo ollu mitään syytä käynnistää uudestaan...
     
  8. victrox

    victrox Member

    Liittynyt:
    02.06.2002
    Viestejä:
    28
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on w2k ja parhaimmillaan oli parisen kuukautta ilman buuttia ja silloinkin se loppu siihen kun porukat menivät sammuttamaan koneen matkoilla ollessani.
    WinME kuten kaikki Win9x käyttikset ovat huomattavasti epävakaampia monin puolin kuin NT pohjaiset (ihan kuin kukaan ei sitä vielä tiennytkään :). Olen käyttänyt kaikkia windowseja 3.0:sta asti ja tähän mennessä olen tyytyväisin ollut tähän w2k:hon.
    ME ei vanhassa koneessa toiminut ollenkaan ja tässä koneessa aika hyvin mutta takkuili kuten aina...
     
  9. petrau

    petrau Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.02.2002
    Viestejä:
    364
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noista käyttiksistä kun ruvettiin puhumaan niin :)

    Itselläni on tässä kotona vaihtelevasti koneita tällä hetkellä 3 "pöytä" pc:tä sekä yksi kannettava. Kaikissa jyllää tällä hetkellä w2k:n versio jossa optiona suoraan sp2:nen. Juuri tämän version olen huomannut olevan kaikista vakain. Tiedä häntä mistä johtuu ?? Ja kone joka jakaa internet yhteyttä on ollut päällä n. 2kk.

    matti35:
    Luulisin että tuo WDMAUD.DRV:n aiheuttama virhe johtuu joko directX:n tai äänikortin jostain virheestä. Kannattaa kokeilla molempien uudelleen asennusta. Täältä voi löytyä hieman apuja.
    http://msdn.microsoft.com/library/d...ry/en-us/stream/hh/stream/aud-design_8gmr.asp

     

Jaa tämä sivu