1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Wiin modaus ?

Viestiketju Wii -osiossa. Ketjun avasi Donut200 28.08.2010.

  1. Donut200

    Donut200 Regular member

    Liittynyt:
    07.05.2009
    Viestejä:
    232
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Haluaisin pelata näitä varmuuskopioituja pelejäni wiillä, jotka ovat nyt pc:llä.Minulla on 160gigan usb kovo,jonka kautta ajattelin pelit pelata.Mitenkäs tämä operaatio onnistuu?Olen lukenut että tarvitsisin jonkin Homebrew channelin ja jonkun usb load channelin.Wiissäni on uusin ohjelmisto.Kiitos kaikille jotka auttavat!
     
  2.  
  3. kasperus

    kasperus Member

    Liittynyt:
    15.11.2004
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Softamodaus tapahtuu hieman eri tavoin riippuen system menun versiosta. Eli katso ensin wiin versio (4.x jos on uudehko wii)

    Seuraavaksi menet http://www.wiihacks.com/recommended-faqs-guides-tutorials-only/

    ja etsit omaan versioon sopivan ohjeen. Foorumille pitää rekisteröityä että saat ladattua ohjeissa olevat tiedostot joita vaaditaan softamodauksessa.

    Kaiken tämän tietenkin teet täysin omalla vastuulla. Itse olen kokeillut 4.2E version modausta tuolta löytyvillä ohjeilla ja toimii kuin unelma.
     
    Viimeksi muokattu: 29.08.2010
  4. Donut200

    Donut200 Regular member

    Liittynyt:
    07.05.2009
    Viestejä:
    232
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu eli tuon Softmod any Wii guiden mukaan pitää olla tähän mun Wiin (4.3E) versioon iha originaali Lego Indiana Jones peli.Lainaan varmaan kaverilta.
     
  5. myrtti

    myrtti Member

    Liittynyt:
    28.12.2004
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kuka osaisi kertoa kun asensin Wasabi DX koneeseen kaikki alkuperäiset pelit toimii mutta en pääse Wasabin valikkoon.Eikä toimi mitkään varmuuskopiot Onko vika piirissä vai onko muuta konstia saada toimimaan? laite on kaksivuotta vanha ja D2E asemalla varustettu.
     
  6. myrtti

    myrtti Member

    Liittynyt:
    28.12.2004
    Viestejä:
    27
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Asia ratkaistu asenus uudestaan niin alkoi toimia.
     

Jaa tämä sivu