1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

wiin modauksesta?

Viestiketju Wii -osiossa. Ketjun avasi ctukalm 16.08.2009.

  1. ctukalm

    ctukalm Guest

    Moi kaikille!
    Elikkäs ostin wiin ja haluaisin tietää mikä on helpoin tapa saada "haetut" pelit toimimaan?
    Luin jotain aiheita kovalevyn liittämisestä, mutta siihenkin tarvisi vissiin jotain muutakin kuin laittaa vain kiinni..kait. olen aloittelija joten ois kiva jos sais pienen ohjeistuksen. Kiitos.
     
  2.  
  3. Lihi

    Lihi Regular member

    Liittynyt:
    17.01.2007
    Viestejä:
    232
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Moi,

    Jos haluat varmuuskopioda pelit USB-kovalevylle ja myös pelata näitä sieltä. Eli ei tarvitse vaihaa levyä koneeseen pelin vaihdon yhteydessä.
    Sinun pitää asentaa aluksi Homebrew-channel WIIhin. Homebrew kautta asentaa cIOS joka mahdollistaa USB-levyn toimimisen ja sitten joku USB-loader ohjelma jonka kautta pelit USB-levyltä käynnistetään.

    Näin yksinkertaisuudessaa.
     
  4. Arazor

    Arazor Guest

    Eikös nuotten "softamodausten" ja USB-kiintolevyjen kanssa ole ollut ongelmia saada aivan kaikkia pelejä toimimaan? Näin ainakin muistelisin että jotkut tilttailevat tai eivät muuten vain toimi.
    Itse ostaisin ihan vain tuollaisen Wasabi DX nimisen modpiirin joka kytketään Wiin DVD-asemaan kiinni. Se sopii kaikkiin malleihin eikä tarvitse mitään juotella. Itse pidän myös hyvänä ominaisuutena sitä että se voidaan päivittää uusiksi pilalle menneestä päivityksestä ja päivitykset voi asentaa suoraan DVD:n kautta.
    Hinta näyttäisi olevan Modpiiri.comissa 50e, mutta itse pulittaisin tuosta piiristä kyllä saman hinnan.
    Halvempiakin piirejä löytyy, mutta niiden kanssa joutuu sitten taas juottelemaan, joka voi olla hyvinkin vaikeaa aloittelijalle ja helposti siinä voi itse Wii saada vauriota.
     
  5. Lihi

    Lihi Regular member

    Liittynyt:
    17.01.2007