1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Wiin modaamisongelmia

Viestiketju Wii -osiossa. Ketjun avasi Kossii 06.04.2010.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Kossii

    Kossii Member

    Liittynyt:
    06.04.2010
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En löytänyt ihan vastaavan ongelman kanssa painivaa.

    Elikkäs ongelmana on levyjen luku.

    Asensin laitteeseen wasabi dx juotoksettoman version sekä D2B dvd-aseman. Pääsen wasabin asetuksiin muuttamaan niitä sekä tallentamaan ne, mutta
    yrittäessäni avata Wii Sports-peliä (alkuperäinen) tai varmuuskopio dvd:tä wiillä tulee ilmoitus "An error has occurred. Press the Eject Button and remove the disc, then turn the Wii console off and refer to the Wii Operations Manual for help troubleshooting".

    Piirille en ole päässyt ajamaan päivitystä levyltä.Eikö sen pitäisi tunnistaa se ihan disc-channelissa?

    Olen kokeillut avata konsolia muutamankerran ja tarkastanut piirin ja dvd-aseman liitännät, mutta tuntuisivat olevan kunnolla kiinni. Olen rämpännyt myös "region-namikoita" piirissä ja varmistanut sen olevan kohdassa 2 eli pal.
    Piiri ja asema tilattu n.viikon sisään.

    levyjä olen kokeillut maxellin dvd+r,verbatim dvd-rw sekä maxellin dvd+rw ja polttanut nerolla 2x-nopeudella.levyistä tiedän ettei välttämättä parhaita mahdollisia, mutta luulisi alkuperäisen edes toimivan?!
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu