1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

WiiKey

Viestiketju Wii -osiossa. Ketjun avasi clotam 04.03.2007.

  1. Bagoonga

    Bagoonga Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    234
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eikös näissä uudemmissa asennuksissa valikoissa voi liikkua reset-napilla, jolloin GC-ohjainta ei tarvitsisi? Wiikeyn sivut näyttäisivät olevan alhaalla tai jotakin, koska eivät avaudu, siis ainakaan tuo www.wiikey.cn. Mistä siis kannattaa ottaa tuo päivitys (v. 1.3)? Onko niissä yleensäkään toimimattomia saatavilla? Ajattelin lähinnä sen takia kun niiden imagejen koot vaihtelee aika paljon.
     
  2.  
  3. bemukka

    bemukka Member

    Liittynyt:
    29.10.2005
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko kellään muistissa sitä sivua mistä pysty kattoon versionumeron perusteella mikä piiri koneessa on? itellä sarjanro on LEH1265xxxx, mut ei tuo wiikey toimi millään tavalla. Olen kokeillut maxell dvd-r ja fujifilm dvd+rw kiekkoja setup levylle ja rayman raving rabbits pelille, mut kone sanoo ettei tunnista levyjä. lieneekö oikkari jossain juotoksissa/paskoja levyjä/rikkinäinen wiikey vai mikä. alkuperäiset pelit käy ja kukkuu kyllä edelleen.

    Emäntä hiillostaa et pitäs saada raymannit toimimaan joten kiitokset avusta :-D
     
  4. Laageri

    Laageri Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  5. vadvad

    vadvad Member

    Liittynyt:
    24.05.2007
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli itsellä on nytten tullut juuri wii. (voitin kilpailusta) Eli itse asiaan. En tiedä säilyttääkö wiin vaiko myydä. Jos säilytän haluan polttaa siihen pelit, enkä ostaa. Mikä siis on nytten
    1. Uusin "versio" noista wiikey jutuista, jossa toimii poltetut pelit
    2. Mistä nään ton mun wiin version(muista, että oon voittanut sen. Paketti on ja kaikki)
    3. Mitkä dvd:t sinulla on toiminut hyvin poltettaessa?
    4. Mistä saan ostettua wiikeyn kätevästi,varmasti, mutta myös halvalla=
    5. Missä saisin "juotettua" keyn tai sen tapaisen jutun kiinni?

    Toivon mahdollisimman pikaisia vastauksia. Vastaa, vaikka et pystyisi vastaamaan kaikkiin kysymyksiin.
    Huom! Tiedän, että tähän viestiketjuun on vastailtu jo näihin kysymyksii, mutta haluasin päivitetyn tiedon, koska nuo jotkut ovat lähes vuoden vanhoja... Eli jos joku viisaampi autttaisi minua ja luultavasti montaa muutakin maatikkoa tässä asiassa ja saisi samalla itselle paremman mielen. Kiitos paljon
     
  6. BIGdane

    BIGdane Regular member

    Liittynyt:
    13.04.2005
    Viestejä:
    327
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    1. Siis jos tarkotit wiikeyn päivityksiä niin 1.9g BETA on uusin päivitys. Ja tuo BETA tarkoittaa että se ei ole vakaa ja saattaa sisältää bugeja jne.
    2. emt
    3. Mulla on jotain saksasta tilattuja DVD-levyjä(makso ~30 snt/kpl) ja hyvin on toiminu, että kannattaa melkeen kysellä mitkä ei toimi.
    4. Modpiiri.com ja cheapestmods.com saapii ainaki.
    5. No riippuu missä asut, mutta itse kävin oulussa asennuttamassa sen. Paikan nimeä en kyllä muista nyt. 20 € makso. Ja toiminut moitteettomasti.

    Ja onhan noita modpiirejä muitakin kuin tämä wiikey.
     
  7. vadvad

    vadvad Member

    Liittynyt:
    24.05.2007
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Oon vähän nobo, niin tarkennan asioita.
    1. Miten saan päivitettyä wiikeyn
    2. Vastauksia kaivataan.
    3.Mitkä on sitten niitä huonoja levyjä. Ja saisinko jonkun osotteen,(siis linkin,) missä myydään halvalla noita levyjä?
    4.Lisää osotteita saa laittaa. Onko muuten mitään paikkaa tampereella, mistä sais ostettua konkreettisesti jonkun keyn tai jonkun.
    5.Onko Tampereen lähettyvillä asennusta tai osto mahdollisuuksia tarjoolla?

    Vastatkaa myös noihin vanhoihin kysymiksiin
     
  8. Laageri

    Laageri Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    1. Wiikeyn voi päivittää www.wiikey.cn sivujen kautta, mutta nyt näyttäis olevan ajettu alas sivut?
    3. Itse olen huomannu et samsungin levyt (dvd-r) naksuttaa wii:n lukupäätä aika rankasti. Ja hyvä/toimivia levyjä on ainakin Verbatim DVD-R 16X ostin www.nierle.com 25€ 100kpl torni<-tosi halpa!. Ja jokainen poltettu peli on toiminu omassa konsolissa.
    4. no modpiiri.com on luotettava paikka ja eipä niitä ole suomessa oikein muita sivuja.
    Ja kaikkea konsolien modaukseen/säätämiseen, niin tämä www.xhackerbox.com sivusto on hyvä <--sinne foorumille vaa lueskelemaan.

    Tampereesta en tiedä, mutta suosittelen lähettämään tuonne www.modpiiri.com asennettavaksi sen konsolin (ei tarvi tilata modpiiriä ja ei tarvi itse alkaa asentaa) sinne vaa konsoli ja sanot minkä piirin haluut! Pikkasen joutuu maksamaan, mutta sit sen jälkee ei tarvi enää konsoliin lyödä rahaa :) muutako ohjaimii yms. ;) Pääset sen kautta helpoiten/kivuttomin.

    Mutta jos haluat itse alkaa säätää piirin asennuksen kanssa, niin tilaat modpiiri + oikean ruuvimeisselin, että saat avattua konsolin auki! Tuolta www.xhackerbox.com tai www.modpiiri.com sivuilta vaa ohjeet esiin ja toimeksi :)
    Ei tota konsolia kannata myydä.
    Enemmän hyötyä + huvia saat siitä ku pidät sen itelläs ja modaat sen ;)
     
  9. vadvad

    vadvad Member

    Liittynyt:
    24.05.2007
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Vielä siitä, että miten noi kaikki modit tuolla www.modpiiri.com:ssa eroaa toisistaan, kun en oikeen oo mukana. Mitä esim toi D2C meinaa? Haluaisin saada jonkun hyvän, jossa toimii lähes kaikki ja sitten siihen asennuksen lisäksi. Paljonkohan mahtais maksaa, jos lähettää tonne wiin postissa+wiikey(tai joku)+asennus+takasin postissa?

    "Lainaus"Jäsen Laageri kirjoitti

    "3. Itse olen huomannu et samsungin levyt (dvd-r) naksuttaa wii:n lukupäätä aika rankasti. Ja hyvä/toimivia levyjä on ainakin Verbatim DVD-R 16X ostin www.nierle.com 25€ 100kpl torni<-tosi halpa!. Ja jokainen poltettu peli on toiminu omassa konsolissa.

    "

    Paljonkko noi siellä nyt maksaa, kun siinä on musta 2 erilaista. Toinen maksaa joku 28,95 (siinä isolla heti etusivulla) ja toinen maksaa 23,99 (heti ton toisen mainoksen alapuolella). Ehkä mä sittenkin saan perheen ylipuhuttua:D
     
  10. Laageri

    Laageri Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt kun tuon Wiikeyn saa niin halvalla (itse maksoin ku tuli myyntiin nii 50€) suosittelen ihan ekana sitä, että sen modpiirin pistät koneeseen! Varma peli kyl on tähän asti ollu!

    Eli nyt sun kannattaa tehä silleen, että otat yhteyttä modpiiri.comiin -> http://www.modpiiri.com/?sivu=yhteystiedot <- ja kysäistä, että mikä on tämänhetkinen tarjous modauspalveluissa! Postikulut voivat olla 7€-13€ haarukassa.. Jos et sitten Tampereelta löydä asentajaa nii toi on ainut hyvä ja luotettava paikka! muuten kyllä suosittelisin OULUSSA yhtä modaajaa, mut asut niin kaukana että ei sitä tänne kannata lähettää :) (maksoin itse 20€ modauksesta ku ite asun täs oulus...)

    Muista asioista sit ei täs vaihees kannata huolehtia paitsi levyt mitä sit käyttää ku on modattu wii! Mutta ne toimivat levyt pitää itse testata konsoliin, että mitkä toimii ja mitkä ei. /itsellä on levyjä jotka ei sit millää toimi, mut kaverin konsolissa toimii moitteetta.

    Jospa näillä pärjäisit alkuun, niin neuvotaan sit poltoista yms jutuista jos on tarvetta :)

    Niin tuosta että Jos Wii on uusinta D2C versiota niin asennus on sit hintavampi! Sen version voi sarjanumeron perusteella tuolta http://www.xhackerbox.com/keskustelualue/viewtopic.php?f=40&t=1767 käydä tarkistaa!
     
    Viimeksi muokattu: 25.12.2007
  11. vadvad

    vadvad Member

    Liittynyt:
    24.05.2007
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    LEH 1191887 on mun sarjanumero, joten siinä toimii noi halvemmat? vaiko?
    Eli siis mun kannattaa ottaa noita halvempia? Eks noita wiikeytä oo monia? Vai? Eihän mun toisaalta kannata ostaa tota D2CKey
    =http://www.modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=473&ak=1&cid=26])? Sehän on meinaan kaikkiin LEH135 alkuisiin ja sitä uudempiin konsoleihin. vaan tämä WiiKey ORIGINAL + Hologrammi aitoustarra!
    =http://www.modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=473&ak=1&cid=26]). Eikös? Mähän säästän siinä selvää rahaa 20€. Noi D2CKeythän toimii parmemmin kun WeeKey ORIGINAL? ,mutta tuolla modpiiri.com:ssahan noi on päivitetty ennen asennusta parhaaseen kuntoon.
    Onko toi päivittäminen sitten vaikeeta? Siinäkö vaan poltetaan tietsikalla joku dvd ja sitten laitetaan konsoliin? Kattoo nyt miten toimii. Vastatkaa mieluiten kaikkiin kyssiin. Kiitos kovasti!
     
    Viimeksi muokattu: 25.12.2007
  12. Laageri

    Laageri Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuosta wii:n versiosta en tiedä, että toimiiko 1.sukupolven modpiirit! Otat yhteyttä sinne modpiiri.comii ja kysyt, että mikä piiri kannattais asentaa tuohon sun konsoliin("LEH 1191887")... Wiikey ja toi D2CKey piiri on 2 ihan eriä modpiiriä! Mutta toimivat samanlailla!

    Eli nyt tekisin tälleen,
    1. yhteys modpiiri.com / kysyt mikä piiri sopii tuohon sun "LEH 1191887" konsoliin! ja paljonko tulee maksamaan koko asennus palvelu...
    2. lähetät sen konsolin sinne ja odotat viikon, kaks? (riippuen miten niillä on ruuhkaa)
    3. ja kun konsolin oot saanu takas nii testailet levyjä, että minkä merkkinen lähtis toimimaan parhaiten sun konsolin kanssa.
    Voipi olla että ekat levyt ei tuu oikein tehtyä ja konsoli alkaa valittaa Corrupted dataa, mutta sit vaa muitten levymerkkejä testailemaan ja poltto hitaimmalla! ja tiedosto sinne oikeassa muodossa, nii eiköhä ala toimimaan!

    Itse suosittelen Wiikeytä JOS se sitten toimis tuossakin konsolissa, muista piireistä en tiedä, mutta tuo wiikey on toiminu itsellä hyvin niin uskallan sitä ainakin suositella! (ei oo tullu mitään ongelmia täs vuoden aikana);)
    Mutta ne kaikki modpiirit on lähes samanlaisia toiminnoiltaa vain pientä eroa on.
    Päivitys wiikeyssä tapahtu helposti, otti vaa uusimman vakaan version ja sit teki oikean asennuslevyn (ohjeet tuli tiedostojen mukana miten tehdä oikea päivityslevy)
    Varmaan muittenkin piirit päivitetään levyn kautta?

    Sitten pelien teosta! tuossa on hyvät ohjeet, että miten tehdään oikein -> http://www.xhackerbox.com/?page=artikkeli_show&id=108
     
  13. pjo

    pjo Member

    Liittynyt:
    16.03.2006
    Viestejä:
    90
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mistäs olette ladanneet asetuslevyn imagea ja uusinta firmistä piiriin, kun tuo wiikey.cn ei toimi?
     
  14. vadvad

    vadvad Member

    Liittynyt:
    24.05.2007
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitos paljon vastanneille. Itse nyt en kuitenkaan päädy ostamaan modia wiihin. Sillä periaatteessa se on minun isosiskon, joten se saa siitä ne rahat myymällä sen. Ajattelin, että voin sitten Pleikkari 2 ostaa modin. Eikä siihen tarvitse mitään ohjaimiakaan enää ostaa. Toivottavasti minun kysymykset kuitenkin auttoivat muita, jotka eivät ymmärtäneet asioita.
    Paljon kiitoksia!
     
  15. asusanna

    asusanna Member

    Liittynyt:
    17.04.2006
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moi!
    Laitan tähän samaan oman kysymykseni.Eli päivitin wiikeyn 1.9 versioon ja sen jälkeen kone ei lue mitään varmuuskopioita eikä setup levyjä, olen jo koittanut ottaa johdot irti ja uudelleen takas ei auta. Mikä neuvoksi, kukaan ei nyt missään keskustelupalstoilla ole pystynyt mua auttamaan, joten josko täällä olis joku jolta sais neuvoa.
    Tuolla englannin kielisillä sivuilla oli mun ymmärtääkseni muilla samoja ongelmia, mutta kun ei tällä mun peruskoulu englannilla mitään ymmärrä:)
    Odottelen mielenkiinnolla josko joku viitsis jelpata!
     
  16. Laageri

    Laageri Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Koitappa eka päivittää tähän Update (1.9b) versioon! Ja sit aja ohjelma! Wiikey kyllä toimii, jos se lukee sun päivityslevyä! Mutta jos ei mikään auta niin wiikeyssä on Recovery mode - Voidaan korjata piloille menneestä fläshäyksestä!
     
  17. asusanna

    asusanna Member

    Liittynyt:
    17.04.2006
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moi!
    Joo eli onko mitään tehtävissä kun ei lue edes päivityslevyjä.
     
  18. asusanna

    asusanna Member

    Liittynyt:
    17.04.2006
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moi!
    Viitsitkö Laageri vielä sen verran maalaista valaista että mitä tarkoitat tolla viimeisellä lauseella:)
     
  19. asusanna

    asusanna Member

    Liittynyt:
    17.04.2006
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moi!
    Sain ongelman selvitettyä ja kone toimii loistavasti.
    Kiitos sille joka laittoi tämän ohjeen näille sivuille:
    .------------------------------------------------------------------.
    | - wiiKey recovery disc v1.9b - |
    |------------------------------------------------------------------|
    | |
    | Recovering from a bad flash |
    | --------------------------- |
    | Please note that this is an emergency procedure which should not |
    | have to be performed. If the flashing was interrupted for any |
    | reason the chip is left in a state where it cannot operate fully.|
    | |
    | Burning the recovery disc image |
    | ------------------------------- |
    | As media support in Recovery Mode is limited we recommend you |
    | use DVD-R only for the recovery disc. Burn it with Toast, Image |
    | Burner, or cdrecord. |
    | |
    | Performing the update |
    | --------------------- |
    | |
    | - Switch on Wii and eject any disc in drive |
    | - Insert recovery disc and reset Wii |
    | - Wait for at least 3 minutes. There will *not* be any sign that |
    | the wiikey is recovering, and the recovery disc will not appear |
    | in Wii menu. |
    | - Power off the Wii and switch it back on again. wiiKey should |
    | now have recovered its firmware, and EEPROM will be restored to |
    | default settings. |
    | |
     
  20. jarmunen

    jarmunen Member

    Liittynyt:
    16.01.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mistä saan tuon filechop.exen? ei ole ollut mukana missään imuttamassani wiikeyn päivityksessä?!?
     
  21. Ayaya

    Ayaya Regular member

    Liittynyt:
    27.04.2006
    Viestejä:
    181
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä se ainakin itellä näyttäsi tulleen mukana wiikeyn sivuilta ladatussa zipissä
     

Jaa tämä sivu