1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

wii system menu 4.1 homebrew

Viestiketju Wii -osiossa. Ketjun avasi Piimanen 16.07.2009.

  1. Piimanen

    Piimanen Member

    Liittynyt:
    26.04.2009
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nintendo julkaisi wii menu 4.1 version wiistä. Elikkä tietääkö kukaan teistä kannattaako päivittää koska minulla on homebrew channel. Ja toimiiko bannerbomb 4.1 versiossa.






    Kiitos
     
  2.  
  3. _SL_

    _SL_ Guest

    Sama ongelma, päivitin ja nyt Wii ei suostu käynnistymään, olisko jollai neuvoja miten saisin taas toimimaan?? Mulal on Homebrew ja Backup Channel asennettuna...

    EDIT: tai siis, se kännistyy ihan normaalisti, tosin TVlle ei tule mitään eikä remote connectaa Wiihin :/.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 25.07.2009
  4. Micex

    Micex Member

    Liittynyt:
    12.05.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla myös sama ongelma. Vanha system menuni oli 3.3 ja homebrew asennettuna. En saanut wad tiedostoja toimimaan ja sitten löysin ohjeen jolla menu 4.1:ssä saisi wad tiedostot toimimaan. Päivitin system menun ja sen jälkeen wii käynnistyi normaalisti, mutta kun kokeilin homebrewiin mennä niin wii jämähti.

    En saanut wiitä sammumaan kuin töpselin ottamalla pois seinästä. Tämän jälkeen wii ei enää käynnisty. Ei syty minkäänlaista valoa. Joskus aikaisemmin kun on jämähtänyt niin on kuitenkin lähtenyt käyntiin puolen vuorokauden odottelun jälkeen. Täytyy nyt odotella. Toivottavasti ei kivettyny?

    Onneksi ei kivettyny. Piti poistaa homebrew channel ja asentaa uusiksi. Wad tiedostoja en saa vieläkään toimimaan.
     
    Viimeksi muokattu: 11.08.2009
  5. Piimanen

    Piimanen Member

    Liittynyt:
    26.04.2009
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Miten sait ees poistettua HBC:een.
     
  6. simppa80

    simppa80 Member

    Liittynyt:
    08.09.2009
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oon paininut muutaman päivän wiini kans. Tehny varmaan jo paljon tyhmääkin. Ajattelin että ois kiva niitä wad-pelejä päästä pelaan ja oon sitten säätänyt ton vehkeeni kans. Yrittänyt saada wad. pelejä toimimaan mutta turhaan. HBC oon saanu asennettua. Mistä mää nään edes mikä system versio mulla on ja mikä on ton cIOS ja IOS ero? Menee yli hilseen..

    Ei ala wad installer 1.2-1.5 asentaan wad tiedostoja. Antaa aina error -2011.

    Mietin että saisiko kaikki asetukset palautettua sinne missä oltiin alun perinki ja ottais yhteyttä modpiiri.comiin.

    Oon yrittänyt downgradeta tota mutta en tiedä tekeekö se mitään. Kohta tuo vehe on varmaan verkonpainona jos vielä jatkan.

    Noita ohjeitakin on sata erilaista tuola ympäri nettiä ja mennyt jo ihan yli niiden kans. Kertokaas joku miten mää helposti saan ton koneen siihen pisteeseen ko se oli ja alottaa hyvillä ohjeilla alusta. Ois kiva saada pelejä ladattua ulkoselle kovolle ja sieltä pelattua. Ois kiva jos myös ne wad pelit sais tomimaan kun niitä tuntuu löytyvän.

    Onko tähän sellasta ratkasua että määkin sen ymmärtäisin???

    EDIT: ver.3.4E eli saako tohon nyt asennettua helposti kaikki systeemit ja sitten päivitettyä uusimpaa?

    EDIT 2:
    Toimii wad lataukset nyt. Tein vielä kerran sen ulkomaalaisen ohjeen mukaan. Vieläkö sais sen USB-loaderin toimimaan ni avot. ;)
     
    Viimeksi muokattu: 10.09.2009
  7. simppa80

    simppa80 Member

    Liittynyt:
    08.09.2009
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    sorry this post
     
    Viimeksi muokattu: 08.09.2009
  8. Piimanen

    Piimanen Member

    Liittynyt:
    26.04.2009
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kirjotin tän viestin wiillä eli se toimii kun vielä päivitin tän 4.2
    mut en suosittele ja hbcn saa poistettua settingeisttä ja systemmenu näkyy setingeissä kans
     
  9. Piimanen

    Piimanen Member

    Liittynyt:
    26.04.2009
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mutta tuo bannerbomb ei toiminu
     
  10. marko1198

    marko1198 Member

    Liittynyt:
    03.02.2009
    Viestejä:
    21
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mistähän saisi ladattua tuon 4.1 ja asennettua suoraan wii.n ilman latauksia?
     
  11. Piimanen

    Piimanen Member

    Liittynyt:
    26.04.2009
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Saat sen menemällä wii options ja sieltä settings ja sieltä system update. Mutta tarvitset netin wiihin. Mutta toinen vaihtoehto on ostaa uusi peli niin se pyytää updatee.
     
  12. marko1198

    marko1198 Member

    Liittynyt:
    03.02.2009
    Viestejä:
    21
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sepä päivittää sen nyt 4.2.. Peli taitaa olla jo menetetty..
     
  13. lasseee

    lasseee Member

    Liittynyt:
    13.10.2009
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Miten kävi? Itse asensin vahingossa tietämättäni 4.2 version bannerbombin, kun en tiennyt milloin tuli 4.2 päivitys, ja minulla olikin 4.1 kun asensin 4.2:n hbc:n.

    E: Asensinkin vain uudestaan 4.1 ohjeilla ja homma toimii. Asensin vielä USB loaderin ja hyvin pelittää pelit suoraan kovalevyltä.
     
    Viimeksi muokattu: 14.10.2009
  14. HillBilly_85

    HillBilly_85 Member

    Liittynyt:
    09.12.2009
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkä, homebrew channel asennettuna. Preloaderia en saanut asennettua, joten en uskalla lähteä kokeilemaan ettei tule verkonpaino konsolista. Tuon HBC saa ilmeisesti poistettua helposti, mutta uskaltaako wiiconnect24 laittaa toimimaan ja päivittää konsolin netin kautta ilman että siitä tulee verkonpaino?
     

Jaa tämä sivu