1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Wii...lisäks Xbox..vai ei?

Viestiketju Wii -osiossa. Ketjun avasi annanimi 20.12.2007.

  1. annanimi

    annanimi Member

    Liittynyt:
    17.12.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    On tässä tullut mietittyä, että voiko wiitä ja xboxia/pleikkaria ees vertailla keskenään. Tää kaikki kelailu sai alkunsa siitä, kun pelasin wiillä pelejä jotka on grafiikan puolesta törkeen huonon näkösiä. Aloin miettimään josko hommaisin xbox360:sen tilalle, mutta sitte tuli mieleen että onhan toi wii kyllä ratkiriemukkaan hauskaa huitoa ohjaimella. Siispä, pitäiskö mennä hankkimaan sitte vielä esim. xbox360 tohon rinnalle että sais grafiikasta jotain irti. Tavallaan noita ei voi ees vertailla keskenään kun toinen käyttää uutta ohjaustapaa, eli huitomista, ja toinen osais sitte toistaa upeeta graffaa jossa silmä lepäis. Mietteitä?
     
  2.  
  3. bruwayne

    bruwayne Member

    Liittynyt:
    25.05.2007
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Suosittelen ostamaan Wiin rinnalle Xboksin. Vaikka itse olen vannoutunut Nintendo-fani, niin kyllä aikuismaisiakin pelejä on hieno pelailla. Molemmat ovat loistavia konsololeita, mutta tarkoitettu eri kohderyhmille. Kannattaa omistaa molemmat, niin ei jää parhaista peleistä paitsi. Esim. Wiillä Super Mario Galaxy, Xbox 360 Halo 3, Pleikka 3....ei mitään. ;)
     
  4. Skull_Cro

    Skull_Cro Regular member

    Liittynyt:
    05.07.2007
    Viestejä:
    340
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse asiassa olen itse tehnyt juuri niin elikkä hankkinut tuohon
    wiin viereen Xbox 360 että saisin : pelattua netissä konsolinkanssa , parempaa graffaa , ja katottuu sen kautta leffoja ja nyt onkin sitte tässä puole kk sisällä kiertyny boxille 6 pelii toinen ohjain ja olen aivan innoissani ja lähes hylännyt Wii:n :)
     

Jaa tämä sivu