1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Wii ja tanssimatto

Viestiketju Wii -osiossa. Ketjun avasi HenaPetteri 26.12.2011.

  1. HenaPetteri

    HenaPetteri Member

    Liittynyt:
    26.12.2011
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi. Muksu sai joululahjaksi uuden Wii:n , Wii Family, jossa tuli mukana wii sports ja wii party. Nämä toimii ihan ok. Lisäksi mukaan oli ostettu dancedance 4, tanssipeli ja matto, Ongelma on, ettei matolle löydy liitäntää konsolista eikä liitin sovi myöskään kapulan perään, erimallisen liittimen takia (siis se johon nunchuk tulee).
    Sen verran olen nyt nettii selannu, että konsolista ei todellakaan ole paikkaa itse maton liittimelle, eikä vanhoille cameguben ohjaimille. Mutta hämärään on jäänyt, että saako jostakin jonkinlaisen adapterin, jolla maton sais liitettyä joko konsolin usb-väylään tai itse motion plus-ohjaimeen? Itse peliä voi sinänsä pelata myös pelkillä motion plus ja nunchuk ohjaimilla, mutta ei ne nyt ihan aja samaa asiaa kuin tanssimatto. Peli toimii myös wii-fit laudan kanssa, mutta nyt siis haluttais tää matto toimimaan tavalla tai toisella,, vai saadaanko millään??
     
  2.  
  3. Feron

    Feron Active member

    Liittynyt:
    13.11.2004
    Viestejä:
    1,125
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Onko maton ohjainkiinnitys pieni ja lähes pyöreä? Mikäli on, niin se on Gamecube-ohjainliitäntä. Wii:ssä on Gamecube-ohjaimille neljä paikkaa luukun takana, joka on Wii:n "yläosassa." -> kts. kuva
     
  4. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Liittynyt:
    28.05.2005
    Viestejä:
    1,353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Viimeksi muokattu: 27.12.2011
  5. HenaPetteri

    HenaPetteri Member

    Liittynyt:
    26.12.2011
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
     
  6. Feron

    Feron Active member

    Liittynyt:
    13.11.2004
    Viestejä:
    1,125
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Oho, kiitos korjauksesta. :)
     
  7. panther4

    panther4 Regular member

    Liittynyt:
    18.03.2007
    Viestejä:
    157
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28
    ei näytä olevan edes usb porttia johon sais tanssimaton kiinni itellä meinaa saa usb portiin tanssimaton kiinni.
     

Jaa tämä sivu