1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Wii ja HD-telkku

Viestiketju Wii -osiossa. Ketjun avasi Pume 20.03.2007.

  1. Pume

    Pume Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    297
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Terse vaan kaikille.

    Tuli sitten tilattua tuo Wii tällaisena päähänpistona ja sitten jälkeenpäin rupesin miettimään, että miltähän mahtaa pelit näyttää tuommoisen 40" HD-töllön kautta... Onko kellään kokemuksia aiheesta ja tuliko tehtyä virrrhe, kun hankin konsolin? Onko se OIKEASTI niin hauska, kuin väitetään?
     
  2.  
  3. Limasika

    Limasika Regular member

    Liittynyt:
    27.12.2004
    Viestejä:
    1,712
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Eiku miljoonat ihmiset vain valehtelevat ympäri maailmaa, että konsoli olisi jotenkin kiva, ihan surkea sötöstys se oikeasti on :D

    Wiin komponenttikaapelilla saa tarkempaa kuvaa aikaan.
     
  4. Pume

    Pume Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    297
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No pitihän se arvata. Taidankin paiskata roskikseen enkä edes avaa koko laatikkoa =D ... Joo komponenttikaapeli on hommattu ja lisäohjaimet yms tarpeellinen sälä. Vielä kun tulisi itse konsoli, niin pääsisi pelailemaan.
    Harmi vaan, kun on X360 kiinni kanssa komponentilla ja ei ole kuin yksi sisääntulo tuolle signaalille telkkarissa... Täytynee hankkia joku jakaja. Onko hyviä ehdotuksia?
     
  5. Limasika

    Limasika Regular member

    Liittynyt:
    27.12.2004
    Viestejä:
    1,712
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Pistä XO VGA::lla?
     
  6. HesusR

    HesusR Member

    Liittynyt:
    15.01.2007
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse tilasin tällaisen jakajan play-asiasta saman ongelman takia. Jakaja ei ole vielä tullut, mutta hinta ei ainakaan päätä huimaa.
     
  7. Pume

    Pume Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    297
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jep. Minäkin tilasin saman vehkeen eilen. Ainakin mitä foorumeita lueskelin, niin porukka on ollut tuohon "Power Box":iin jopa tyytyväisiäkin, vaikkei tuota olekaan häiriösuojattu.
     
  8. HesusR

    HesusR Member

    Liittynyt:
    15.01.2007
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Boxi pamahti eilen postista ja hyvältä vaikuttaa. Ainakaan omaan silmään en huomannut X360:n kuvan laadussa minkäänlaista heikentymistä tuon kautta kytkettynä.
     
  9. the_ninja

    the_ninja Member

    Liittynyt:
    26.03.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen pelannut Wiitä peruskaapelin kanssa 40" HD-ready televisiossa ja näytti minun silmään jo sillä lailla ihan hyvältä.
     

Jaa tämä sivu