1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Wii jää jumiin

Viestiketju Wii -osiossa. Ketjun avasi Artzi00 01.12.2007.

  1. Artzi00

    Artzi00 Member

    Liittynyt:
    01.12.2007
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Wii on alkanut oireilla.
    Nyt lähiaikoina kone jämähtänyt useamman kerran. Ruutu menee mustaksi ja ainoa ääni mikä kuuluu on kova hurina. Pois ei pääse kuin irroittamalla piuha. Tämä on tapahtunut varsinkin kaksinpeliä pelatessa useammalla eri pelillä, mm Play, Star Wars ja Carnival.
    Onkos muilla ollut samoja ongelmia ?
     
  2.  
  3. Akasori

    Akasori Member

    Liittynyt:
    02.12.2007
    Viestejä:
    41
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla on tapahtunut samaa, esim. Super Mario Galaxyssa tai LoZ: Twilight Princessissä. Se jumittaa aina siinä samassa kohdassa, jos teen jonkun tietyn asian, ruutu jämähtää telkkariin ja kaiuttimista kuuluu kauheaa ääntä. Ohjaimet ei toimi, joutuu sammuttamaan Wiin konsolin virtanäppäimestä painamalla sitä vähän aikaa pohjassa.

    Parhain apu tähän on varmaan Wiin lähettäminen (takuu)huoltoon. Itse en ole kyllä kerinnyt tätä vielä tehdä...
     
  4. pisberg

    pisberg Guest

    onko teillä modia?
    meille tuli jouluksi valmiiks modattu wii D2Ckeyllä ja aattona se jumahti pari kertaa niin ett oli pakko vetästä töpseli seinästä.
    joulupäivänä teki samaa ja viimeisen kerran kun otin seinästä ei lähteny enään päälle kun laitoin töpselin pistokkeeseen, laitteeseen ei tule enään sähköä ollenkaan.
    kannattaa kyllä varmaan lähettää huoltoon, onneks mulla on firman modaama konsoli joten mulla on 6kk takua myös=)
     
  5. Akasori

    Akasori Member

    Liittynyt:
    02.12.2007
    Viestejä:
    41
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla ei ainakaan ole modattua.
    Kävin Nintendo.fi:n vianmäärityksen ja tuloksena oli, että pitäisi ottaa yhteyttä tekniseen tukeen ja mahdollisesti lähettää Wii huoltoon.
    Mutta en oikein ole varma, miten tämä huoltojuttu nyt oikein toimii. Minne tämä konsoli pitäisi siis lähettää?
     
  6. pisberg

    pisberg Guest

    helpoiten ehkä menee jos otat yhteyttä liikkeeseen josta ostit, ne sit varmaan osaa neuoa tarkemmin.. Wii on ollut täysin kuollut nyt 24t mutta nyt sihe tuli taas sähköä ja sillä pystyy pelamaamaan taas aion kyllä silti lähettää sen takas firmaan josta sen ostin.
     
  7. Akasori

    Akasori Member

    Liittynyt:
    02.12.2007
    Viestejä:
    41
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minä en sitten tiedä, mistä äiti tämän konsolin tilasin. Olen kysynyt muutamaan kertaan häneltä, mutta eipä ole tainnut itsekään muistaa. En ole ainakaan varma.. Outoa.
     
  8. pisberg

    pisberg Guest

    eikai äiti vaan ole varastanu sitä=)
    no kyllä sä ainakin tarviit ostokuitin jos sä meinaat saada se takukorjaukseen.
     
  9. pisberg

    pisberg Guest

    mulla pelitää nyt taas hyvi!? tie sit mikä ihmeen vuorokauden lepo sillä oli
     

Jaa tämä sivu