1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Wii - BlackOps

Viestiketju Wii -osiossa. Ketjun avasi Speedyhauki 02.02.2011.

  1. Speedyhauki

    Speedyhauki Member

    Liittynyt:
    09.10.2010
    Viestejä:
    90
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyseisestä pelistä olen kiinnostunut. Onko pelattavuus hyv,grafiikkojen taso korkea vai matala ja kyllästyykö peliin nopeasti? Itselläni ei wiitä ole... kannattaako laitteen osto edes?
     
  2.  
  3. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Liittynyt:
    28.05.2005
    Viestejä:
    1,353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Koita kirjoittaa Youtuben hakuun "Black Ops Wii" niin saat käsityksen grafiikoista, muihin kysymyksiin on vaikea antaa yksiselitteistä vastausta.
     
  4. jjabi

    jjabi Regular member

    Liittynyt:
    25.09.2010
    Viestejä:
    694
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Wii ja Black Ops yhdistelmänä on ehkä maailman surkein floppi. Itsellä modattu Wii ja tosiaan hankin "varmuuskopioidun" version niin en kyllä tuon perusteella ikinä ostaisi Black Opsin kaltaista peliä Wii konsolille, eihän tuolla edes osu mihinkään xD
     
  5. wipe2000

    wipe2000 Senior member

    Liittynyt:
    05.08.2002
    Viestejä:
    6,109
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    Onhan Wii ihan hyvä konsoli, esim. nuorehkoille lapsille, mutta nopeatempoisiin räiskintäpeleihin en sitä todellakaan lähtisi suosittelemaan kenellekään. PC:lle tuonkin peöin saa selvästi halvemmalla ja grafiikkateho on nyky-PC-koneilla ihan eri planeetalta kuin Wiissä (tai oikeastaan muillakaan konsoleilla).
     
  6. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Liittynyt:
    28.05.2005
    Viestejä:
    1,353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kyllä siinä osuu jos osaa. Nuo kontrollit ovat itseasiassa harjottelun jälkeen todella hyvät. Tästä syystä ilmeisesti vastaava tähtäys on myös uudessa Killzonessa PS-movella toteutettuna.

    edit: ja jos haluaa perinteisen konsoliohjauksen niin aina voi hankkia classic-controllerin
     
    Viimeksi muokattu: 26.03.2011
  7. jjabi

    jjabi Regular member

    Liittynyt:
    25.09.2010
    Viestejä:
    694
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Totta, mutta pelkästään jo Wiin surkeiden resoluutioiden takia en kyseistä peliä Wiille hankkisi. Itsellä on tuollainen pistooli johon saa nuo ohjaimet, noh ehkä olen hieman paska vielä mutta ei tuo onnistunut silläkään vaikka kuvittelin että se olisi hauskaa. Vaikeinta ehkä on tuo kääntyminen, kun tatista liikkuu eteen taakse sivulle, pitää wii remotella kääntää kuvakulmaa joka on todella hankalaa, ainakin aluksi.
     
  8. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Liittynyt:
    28.05.2005
    Viestejä:
    1,353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Onhan tuo Wii resoluution huonompi mutta silti ihan pelattava. Kontrollit tosiaan vaativat alkuun totuttelua mutta harjoittelun jälkeen alkaa kummasti sujumaan. Muistan itse kun aikoinaan Duke Nukem 3D on ensimmäinen FPS PC:llä jossa piti näppäimistön lisäksi käyttää hiirtä ja silloin tuntui että noin vaikeaa ohjausta koskaan opi.

    Itse olen BO:ta Wiillä pelannut paljon ja nauttinut siitä. Moninpelikavereita löytyy aina verkosta ja muutenkaan tuota ei minään floppina voida pitää. Huonompiakin pelejä löytyy kaikille alustoille ja paljonkin mutta jokainen tyylillään. Silti turha teilata koko tekelettä jos itse ei pidä.

    Myöskin Goldeneye BO:n lisäksi osoittaa että Wii on ihan kelpo laite myös FPS peleille mutta jos kiinnostus on pelkkiin FPS peleihin kannattaa valita joku toinen laite.
     
  9. _Teme_

    _Teme_ Member

    Liittynyt:
    29.12.2010
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  10. MrZakki

    MrZakki Member

    Liittynyt:
    24.08.2010
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläni on Wii ja Cod MW Reflex ja on tosi kiva pelata. Oon vuoden nyt pelannut ja aina listan kärjes, parhaimmillaan statsein 48-10 alle 10 minuutin pelissä (TeamDeathmatch) jossa tapporaja koko joukkueelta 75. Kyllä siihen oppii, osta pois vaan jos on rahaa sen verran, eli Wii + Wii Zapper + Joku cod, vaikka MW3, joka on juuri tullut jota ei vielä itsellänikään ole mutta kuullut että hyvä peli. Ja saat kaikki n. 200 e Yhteensä, että ei ole kallis :)
     
    Viimeksi muokattu: 01.12.2011

Jaa tämä sivu