1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Wasabi ja muut modpiirit

Viestiketju Wii -osiossa. Ketjun avasi GvsE 08.05.2008.

  1. GvsE

    GvsE Member

    Liittynyt:
    13.01.2005
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ajattelin modata tässä wiin ja säästää hieman köh köh. Onko tuo wasabi modpiiri paras tällä hetkellä? sais 50+50+postit @ modpiiri.com :/
     
  2.  
  3. BIGdane

    BIGdane Regular member

    Liittynyt:
    13.04.2005
    Viestejä:
    327
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse sanoisin että on. Joissain D2C laudoissa ollut punavalo-ongelmia, mutta on toiminut alt-clk pisteellä.
     
    Viimeksi muokattu: 23.06.2008
  4. Modpiiri

    Modpiiri Member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Wasabi on hyvä piiri, ja hyvä puoli on se, että asiakkaan on itse helppo päivittää piiri dvd-levyltä, kuten wiikeyssä, jos haluaa ajaa piirille uudempaa ohjelmistoa.

    Esim Argon, D2Pro yms joudutaan päivittämään erillisellä ohjelmointilaitteella, tietokoneen avulla.

    Toki riskinä wasabin kanssa voi olla se, että joku peli saattaa sisältää koodia, joka sotkee piiriä, kuten wiikeyn kanssa kävi (smg jne). Toki Wasabissa on recovery mode, jolla piirin voi pelastaa. Mutta tässä mielessä argon tai d2pro on ehkä turvallisempi.
     
  5. spauge

    spauge Member

    Liittynyt:
    23.10.2005
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mitä tarkotat, että kävi wiikeylle? Itse en ole koskenut wiihin muutamaan kuukauteen ja olen pudonnut kärryiltä näiden päivitysten kanssa. Sain poltetun SMG:n toimimaan (siis wiikeyllä), mutta en juurikaan ole sitä pelannut, enkä mitään muutakaan. Nyt olisi taas ehkä aikaa pelailla, mutta ei kai wiikeyn kanssa ole mitään ongelmaa?
     
  6. Jiza_85

    Jiza_85 Member

    Liittynyt:
    15.08.2007
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo itse sain juuri 2 pv sitten asennettua wasibin kiinni ja hyvin toimii. nyt on vaan ongelmia pelien saamisessa toimimaan.yhden olen vasta saanut toimimaan kunnolla...en tiedä missä vika.
     
  7. DuskLord

    DuskLord Member

    Liittynyt:
    19.09.2004
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Wasabi omassa koneessa, jokainen kokeilemani peli on toiminut tähän mennessä.
     
  8. kalma_84

    kalma_84 Member

    Liittynyt:
    18.01.2007
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Wasabi mullaki toimii ihan hyvin, kaikki kokeilemani varmuuskopiot on toiminut. Yksi pieni ongelma on ollut asema ei meinaa ottaa levyä sisään . Tehnyt tämän tempun kahdesti kolmen kuukauden aikana. Käynnistää muutaman kerran uudestaan niin taas levy kelpaa. En tiedä sit mikä on vikana.
     
  9. Laageri

    Laageri Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin ja wiikey:n saa myös recovery tilasta pelastettua jos on kämminy flässäykses ja hiton halvalla lähtee nykyään! itse maksoin sen 50€ modpiiri.com koska oli tullut vasta ja oli sillon paras piiri! Päivityksien avulla tälläkin pärjää.
     
  10. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jep, ei Wiikeytä mikään peli ole sotkenut. Galaxysta asti ollut vain muutama uusi tarkistava koodi, jolla vanhalla firmiksellä olevat Wiikeyt (Sekä muut vastaavat modit) on havaittu ja peli on sitten havainnon perusteella estänyt itse itsensä käynnistymästä.

    Tämä tieto on tarkastettu ihan modin koodarin taholta. Enkä ole kyllä itsekkään koskaan vastaanottanut tietoa itse modin sekoamisesta jonkun yksittäisen pelin takia.

    Niin ja lisätään tähän nyt vielä itse aiheen mukaisesti, että D2Pro9 ja D2Pro+SPI ovat tänhetken parhaat modit version kuin versioon. Wasbilla esiintyy jonkun verran häröilyä ja nuo D2Prot sisältävät Wasabista poiketen ns. JTAG-päivityksen, eli suoraan USB:n kautta päivittämisen DVD:ltä päivittämisen lisäksi. Tosin vaatii erikseen myytävän ohjelmointilaitteen.

    D2Pro9:n ja D2Pro+SPI:n eroina se, ett D2Pro+SPI on päivitetty "original" D2Pro, johon on lisätty erillinen Flash-piiri ja softa on vaihdettu ns "9-wireksi", mutta D2Pro9 sisältää erilliset kilkkeet kiinteästi ja FPGA:n, jossa on tuki uusimmalle kierrossa olevalle D2C2-asemalle. Ilmeisesti D2Pro9 tulee hyvin pian sisältämään vielä jaossa pois olevaan D2E asemaan tuen, joissa pari päivää sitten on ilmoitettu D2Pro9:den toimivan.
     
    Viimeksi muokattu: 29.06.2008
  11. Maniche

    Maniche Guest

    Wasabista on tullut uusi V2 versio, joka toimii kaikissa versioissa. Myös uudessa D2E asemassa. Wasabin paras puoli on se, että sen voi päivittää helposti DVD-levyltä.

    Wasabi V2:sta näky olevan Modpiiri.comista saatavilla:
    http://www.modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=559&ak=1&cid=26
     
  12. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Oletko Arto (alias Modpiiri) ihan ite testannutkin, että pelaa D2E-asemissa?

    Mitään varmaa näyttöä ei ole toimivuudesta D2E-asemissa. Todennäköisesti ei toimi ja turha vetoa siihen Wasabin uutisointiin "Tarvitseeko muuta sanoa". Ei se pelkkä päivämäärä merkitse mitään.
     

Jaa tämä sivu