Vso divxtodvd tekstitys

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi pirpana12 06.02.2006.

1. pirpana12

pirpana12 Guest

Ja ikäväkseni olen taas täällä,txt ilmestyi vaan ensimmäiseen chapteriin,loppu leffa ilman txtä. mikä ihme on etten onnistu liittämään txt yhteen vaikka kaikki olen tehnyt niin kuin pitää. Olisiko leffasta pitänyt poistaa chapterit?

2.  
  3. Säkäri

Säkäri Guest

Kokeilemalla oppii, kuten itse halusit oppia ilman oppaita. Jätä Chapterit pois ja uudestaan. ( Oletko kokeillut Nero Visionilla tehdä DVD:tä? )
    [bold]Olet jo todella lähellä oikeata lopputulosta!![bold]

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 08.02.2006
  4. pirpana12

pirpana12 Guest

Olenko nyt kerrankin oikeilla jäljillä? nero visionia olen kans tutkaillut mutta en ole vielä sitä koittanut. Taidanpa koittaa jos vaikka sais VIHDOIN ja viimein toimivan leffan lapsille txtien kera. Palaan taas myöhemmin asiaan,ja kerron kuin tässä hommassa oikein käy :)

5. pirpana12

pirpana12 Guest

No nii,sain poltettua leffan levylle ilman chaptereita,ja txtit näkyy koko ajan JEEE! Mutta miksi en pysty kelaamaan elokuvaa eteen enkä taakepäin? ei siis hyppyä chaperista toisenn vaan kelata nuin video nauhaa aikanaan. Tuota nero visionia en oikein ymmärrä leffasta tulee näemmä pienimpi kooltaan,kokoaa sitä parasta aikaa,jättääkö se txtit pois??

6. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Nero Visionin ja FFDshow yhteistoiminta ei ainakaan tällähetkellä tue tekstityksiä (koskee ainakin Vision:in 3 ja 4 versioita).

Jaa tämä sivu