1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

VSO ConvertXtoDvd

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi bongari 24.12.2006.

  1. iceland

    iceland Member

    Liittynyt:
    04.02.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitoksia Feron! Auttoi :)
     
  2.  
  3. Rhoads

    Rhoads Guest

    Mikä on vikanu kun nyt olen muuntanut elokuva.avi ja elokuva.srt tiedostot ja polttanut ne DVD:lle, niin DVD soittimeni ei toista mitään. Näyttöön tulee vain teksti "Can't Play".

    DVD soitin : Pioneer DVR-530-H
     
  4. Feron

    Feron Active member

    Liittynyt:
    13.11.2004
    Viestejä:
    1,125
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Oletko huomannut polttaa tiedostot oikein, niin että DVD:llä on polton jälkeen kaksi kansiota AUDIO_TS ja VIDEO_TS? AUDIO_TS on yleensä tyhjä ja VIDEO_TS sisältää ne tiedostot (ilman mitään alikansioita), mitä ConvertXtoDVD teki.
     
  5. Rhoads

    Rhoads Guest

    VIDEO_TS kansiossa on VIDEO_TS tiedostoja 3 kappaletta ja VTS_01_0 - VTS_01_5 tiedostot.
     
  6. Rhoads

    Rhoads Guest

    Viimeisteleekö ConvertXToDvd poltetun DVD:n automaattisesti? Voiko se johtua siitä että DVD:tä ei ehkä ole viimeistelty?
     
  7. Feron

    Feron Active member

    Liittynyt:
    13.11.2004
    Viestejä:
    1,125
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Sekin voi olla mahdollista. En tosin osaa sanoa, viimeisteleekö ConvertXtoDVD poltetun levyn, koska itse olen käyttänyt Neroa DVD:n polttamiseen. Luulisi kuitenkin, että viimeistelisi, koska muutenhan koko poltto-ominausuus olisi melko käyttökelvoton ko. ohjelmassa.

    Jos pystyt, niin kannattaa kokeilla polttaa VIDEO_TS:n tiedostot jollain toisella poltto-ohjelmalla.
     
  8. Paukku_

    Paukku_ Member

    Liittynyt:
    16.09.2006
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Huomioiko ketään tätä..?
     
  9. Feron

    Feron Active member

    Liittynyt:
    13.11.2004
    Viestejä:
    1,125
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Sulla on se sarja widescreeninä, eli sen kuvasuhteena on 16:9. ConvertXtoDVD:llä pystyy sieltä asetuksista pakottamaan videon kuvasuhteen 4:3:ksi.

    Edit: Siinä oli muistaakseni myös varoitus, että kuva voi vääristyä, mikäli pakotat kuvasuhteen.
     
    Viimeksi muokattu: 15.02.2008
  10. miukka

    miukka Member

    Liittynyt:
    09.02.2007
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on 2.1.5.173 versio, jos päivitän käykö vanha lisenssini.
     
  11. Rhoads

    Rhoads Guest

    Mikä olisi hyvä ohjelma siihen? Ja poltetaanko VIDEO_TS ja AUDIO_TS kansiot tuollaisinaan levylle, vai pelkästää niiden sisällä olevat tiedostot?

    Poltetaanko tiedostot datana DVD:lle vai millä?
     
  12. Rhoads

    Rhoads Guest

    Mikä olisi hyvä ohjelma siihen? Ja poltetaanko VIDEO_TS ja AUDIO_TS kansiot tuollaisinaan levylle, vai pelkästää niiden sisällä olevat tiedostot?

    Poltetaanko tiedostot datana DVD:lle vai millä?
     
  13. kiiveri

    kiiveri Active member

    Liittynyt:
    31.03.2004
    Viestejä:
    1,615
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Nero, siellä on oma polta video-dvd kohtansa. Sieltä löytyy ne audio_ts ja video_ts ja kai se toimii jos ne kansiot polttaa vain datana, kunhan vain levyllä on nuo kaksi kansiota.
     
  14. miukka

    miukka Member

    Liittynyt:
    09.02.2007
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kaipaan apua, minulla on vanha versio, voinko päivittää uusimman ja käyttää silloin ostamaami lisenssiäni aina uudelleen.
     

Jaa tämä sivu