1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

VSO ConvertXtoDvd

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi bongari 24.12.2006.

  1. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  2.  
  3. cixu2

    cixu2 Regular member

    Liittynyt:
    23.12.2005
    Viestejä:
    136
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minua potuttaa tuo kun alle 500Mb avi tiedosto hyppää dvd:ksi muuttaessa VSO:lla yli 2Gt. Hyvä jos yksi jakso mahtuu per dvd levy.... hjelp?
     
  4. kiiveri

    kiiveri Active member

    Liittynyt:
    31.03.2004
    Viestejä:
    1,615
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Niinhän siinä käy, mutta kyllä niitä voi laittaa ~2GB avia yhdelle dvd:lle ja laatu pysyy vielä katsottavana. Siinä sitten vain pakataan enemmän kuvaa, eli laatu huononee.
     
  5. bongari

    bongari Guest

    miksi tietokoneeni ei toista dvd:tä jonka olen polttanut VSO ConvertXtoDvd ohjelmalla,ja dvd soittimeni toistaa ihan normaalisti sen elokuvan,eli siis muunnan ensin avi tiedoston ja sitten se konvertoi sen dvd muotoon ja sit polttaa sen levylle,mutta koneeni ei toista sitä eikä koneessani ole vikaa koska kaverini koneella se kone herjaa saman lailla ja väittää että koneessa on cd levy.
     
  6. miukka

    miukka Member

    Liittynyt:
    09.02.2007
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos vaan teille neuvoista, kaikki toimii upeasti.
     
  7. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    bongari: millä ohjelmalla olet tietokoneella kokeillut toistaa elokuvaa? ja näkyykö levyn sisältö oman tietokoneen kautta (VIDEO_TS kansio ja sen sisältö siis levyllä)?
     
    Viimeksi muokattu: 06.03.2007
  8. bongari

    bongari Guest

    olen kokeillut ainakin bs blayerilla ja win dvd:llä,eikä siinä oman tietokoneen kohdalla näy muutakun siinä cd asemassa että siinä on muka cd levy asemassa,siis väittää olen van sen tyhjä
     
  9. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Mitä esim. Neron Infotool tai CD/DVD Speed sanoo tuosta levystä?
     
  10. bongari

    bongari Guest

    tuo info tool näytti kyllä että levyllä olisi jotain,mutta ei sitä pysty toistaan millään,windows mediaplayerillä yritin,mutta se väittää että levy on likainen tai viallinen,vaikka levy on ihan uusi,ja täysin virheetön ja puhdas
     
  11. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Saako ISObuster:illa mitään ulos tuosta levystä?
     
  12. bongari

    bongari Guest

    jotain toi ISOBuster ohjelma löysi,mutta en kyllä osaa sitä oikein käyttää,mutta jotain tälläistä ainakin se ohjelma siittä levystä ilmoitti.image tiedosto on viimeistelemätön,se sisältää aukkoja epäonnistuneista luvuista johtuen.en tiedä sitten miksi ei konella näy tuo levy
     
  13. Paukku_

    Paukku_ Member

    Liittynyt:
    16.09.2006
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moi, tietäiskö joku kuinka monta FullMetal Alchemist jaksoo saa dvd-r levylle jos käytän tätä ohjelmaa? että onko se mahdollista että saan vaan 5 jaksoo levyl. oisko jotenki mahdollista että voisin pakata niitä ja saisin niit enemmän levyl, mutta pystyisin silti kattoon niitä dvd-soittimella vaikka on pakattuja? :) osaisiko joku auttaa
     
    Viimeksi muokattu: 11.03.2007
  14. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    bongari: Se levy on varmaan silloin viallinen. Osa DVD-soittimista toistaa kyllä huonojakin levyjä ilman ongelmia. Osa ei.

    Paukku_: noin 4 tuntia voit laittaa piirrettyjä yhdelle DVD±R levylle DVD-Video muotoisena ilman että kuvanlaatu mitenkään erityisemmin kärsii. 6 tuntiakin voi olla vielä katsottavissa. Jos ConvertXtoDvd tekee liian kookkaan levyn niin sitä voi kutistaa DVDShrink:illä. Tietenkin jos alkuperäiset videot ovat divx/xvid AVI mallisia niin kannattaa ostaa DVD-soitin, joka tukee niitä, jolloin levylle saa helposti jopa 12 tuntia piirrettyjä.
     
  15. jyyel

    jyyel Member

    Liittynyt:
    28.03.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla kans tahtoo olla ongelma tekstitysten kanssa:( olen muuttanut sub tiedoston srt:ksi mutta kun poltan kyseisellä ohjelmalla niin siinä alhaalla lukee että "skipping subtitle file reason:emptu or unsupported format" mitä pitäis tehdä että ne näkyis dvd:llä?
     
  16. kiiveri

    kiiveri Active member

    Liittynyt:
    31.03.2004
    Viestejä:
    1,615
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Avaa subit subtitle workshopilla ja tallenna nimellä --> subrip.
     
  17. Paukku_

    Paukku_ Member

    Liittynyt:
    16.09.2006
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moi. Hej, sattuisiko joku tietämään saako tällä ohjelmalla liitettyä musiikkia valikkoon? :eek:
     
  18. microbi

    microbi Active member

    Liittynyt:
    23.02.2005
    Viestejä:
    1,374
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    Ei saa.
     
  19. iceland

    iceland Member

    Liittynyt:
    04.02.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on ongelma ConvertXtoDvd ohjelman kanssa. Toisinaan ohjelma suostuu suosiolla lisäämään .srt muotoiset tekstit elokuvaan, mutta useinmiten se vain herjaa: Skipping subtitle file: "elokuvannimi.srt". Reason: Empty or unsupported format
    Osaisiko joku auttaa?
     
  20. Feron

    Feron Active member

    Liittynyt:
    13.11.2004
    Viestejä:
    1,125
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Lataa vaikkapa Subtitle Workshop ohjelma ja aukaise sillä tekstitystiedosto ja tallenna uudelleen .srt muotoon. Tämä auttoi ainakin minulla, kun törmäsin samanlaiseen ongelmaan.
     
  21. Paukku_

    Paukku_ Member

    Liittynyt:
    16.09.2006
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulle tuli ongelma, olen laittanu monta leffaa levylle tällä ohjelmalla, mutta nyt huomasin yhdessä sarjassa että kuva ruutu meni yli!! laulun sanat eivät näkyneet johtuuko se jotenkin asetuksista, en saanut tv:n asetuksista sitä muutettua, pitäisikö vaihtaa tuolla ohjelmassa?
     

Jaa tämä sivu