1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Voiko joku suomalainen moderaattori selittää mitä tapahtui?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi vaaris 12.08.2006.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. bscd

    bscd Active member

    Liittynyt:
    02.03.2003
    Viestejä:
    1,947
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Siten kun minä asian näen, vaaris teki kyllä paljon muutakin kuin vain puhui politiikasta. Vaikka itse satunkin ajattelemaan tästä 911 aiheesta jokseenkin samoin kuin vaaris, tuo jatkuva inttäminen, toisten valehtelijaksi haukkuminen yms meni kyllä yli - ja reippaasti. Ihan syystä kaveri joutui pihalle...tällaiset aiheet ja tuollainen käyttäytyminen ei kuulu ad:iin.
     
  2.  
  3. kiiveri

    kiiveri Active member

    Liittynyt:
    31.03.2004
    Viestejä:
    1,615
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    oletkos miten tietoinen miten modet ovat toimineet täällä? enkkupuolella saatetaan antaa, kun siellä on tiukempi linja kuin suomi-puolella, johtuen ihmisten määrästä, mutta kyllä suomipuolellakin annetaan sitä permanent bannia jos se on tarpeellista, aluksi tietenkin pyydetän ohjeet lukemaan ja laitetaan yv:tä, mutta jos jatkaa sääntöjen rikkomista niin sitten vähäksi aikaa jäähylle tai jos on tarpeeksi pahasti sääntöjä rikkonut niin suoraan permant ban tulee
     
  4. xXx

    xXx Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2006
    Viestejä:
    989
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ad on kuitenkin mielestäni aika vapaa sivusto keskustelulle, kunhan jättää politikoinnin pois. on maa jossa googlen tarjoamaa tietoakin on rajoitettu. ad on Digitaaliseen videoon ja multimediaan erikoistunut sivusto ja sellaisena se varmasti halutaan pitääkin. itse pidän ad:n tiukoista säännöistä koska ne säännöt ovat kaikille samat. jos poikkeuksia ruvetaan tekemään niin sivuston ilmapiiri muuttuu oleellisesti. tämä keskustelu on siitä mielestäni hyvä esimerkki.
     
  5. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Kiitokset kaikille, jotka muistivat minua, kun olin lähdössä pois. En kuitenkaan malttanut olla tämän pidemään poissa ja tulin takasin modeksi aD:hen..
     
  6. Toymaatti

    Toymaatti Active member

    Liittynyt:
    04.02.2005
    Viestejä:
    1,038
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Hehheee!! Näin se homma etenee :)

    Edit: Tulihan ongelma-asiat nyt varmasti selvitetyiksi ;)
     
    Viimeksi muokattu: 19.08.2006
  7. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Ja tämä viestiketju on mennyt niin off-topikiksi, joten tämän voi sulkea..
     
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu