1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

voiko digiboxiin vaihtaa toisen softan

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi MimmaMuro 06.11.2009.

  1. MimmaMuro

    MimmaMuro Member

    Liittynyt:
    26.07.2007
    Viestejä:
    45
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ostin Artec T14BR tikun ja sen softa on huono. Ei voi kanavia järjestellä ollenkaan ja epg on ihan sekava.

    Kysymys kuuluu, että voiko tikkuun vaihtaa vaik netistä toisen softan mikä olis selkeempi ja toimivampi?
     
  2.  
  3. LaLLi80

    LaLLi80 Senior member

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    5,010
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Pitäisi olla mahdollista käyttää mitä tahansa DVB softaa.

    EDIT: kysymys oli hassusti muotoiltu, mutta käsitin tosiaan, että haluat käyttää jotein toista softaa digitv:n katseluun.
     
    Viimeksi muokattu: 07.11.2009
  4. MimmaMuro

    MimmaMuro Member

    Liittynyt:
    26.07.2007
    Viestejä:
    45
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mediaportalia mulle on suositeltu, mutta se ei toimi kaikkien digitikkujen kans..
    Miten mun olis pitäny muotoilla kysymykseni..? luulin, että se on ihan selkokieltä ;)

    Digitikul ei kai oo mitään niin väliä, mut luulis et sil softal on, koska jotkut ohjelmat on selkeitä, nopeita käyttää, ettei tarvii tehdä miljoonaa toimenpidettä, ennenkuin saa jonkun ohjelman tallennukseen epg kautta etukäteen.
    Vaihdoin konetta ja entinen tikku meni sen mukana. Sen ohjelma oli selkeä toiminnoiltaan ainakin XP:ssä, valitettavasti nyt on VISTA uudes konees.
     
  5. juuSOS

    juuSOS Regular member

    Liittynyt:
    27.09.2006
    Viestejä:
    751
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itsellä sama tikku ja tällä hetkellä käytän ilmaista ProgDVB:tä.

    Toinen toimiva, mutta maksullinen ratkaisu on DVBViewer PRO, itse tykkään kuitenkin ProgDVB:stä enemmän.
     
  6. BaldAngel

    BaldAngel Regular member

    Liittynyt:
    13.04.2009
    Viestejä:
    229
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    DVBviewer on ylivoimainen. Ei mitään tsäänssiä muilla
     

Jaa tämä sivu