1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

voihan veeee

Viestiketju VCD ja SVCD -formaatit -osiossa. Ketjun avasi cary 09.12.2001.

  1. cary

    cary Member

    Liittynyt:
    16.10.2001
    Viestejä:
    81
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no ny se myrkyn lyppäs kun vaihoin koneeseen uuden käyttiksen (Winxp)
    ei onnistu enää pakata tempgellä leffaa video cd:x. kaikki pelaa kuten ennenkin vaan elokuvaraita jää 2-viikkoo jälkeen siitä äänestä, viimmenen leffa mitä yritin veivata oli (elvis-the way it is)ja omasta mielestäni kaikki on o.k ääni on muodossa (elevari AC3 T01 3_2ch 384Kbps 44.1KHz)ja sen raidan erotin dvd2avi:lla. help, onko jollakin jonkinlaista apua kyseiseen ongelmaan kun en itse tiedä oikeen että kuinka tulis toimia moisessa tilanteessa,
    ja kuinka se saadaan se ääni oikealle kohdalleen kun mitä ilmeisimmin se johtuupi
    tuo juttu tästä winxp:stä (suuri epäily)
    kun winme:n kanssa ei ollu mitään murheita
     
  2.  
  3. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Kuulostaa aika oudolta että XP aiheuttaisi audio synkin kanssa ongelmia, ennemmin suosittelen katsomaan leffan tyypin DVD2AVIlla previwe-tilassa -- eli se PAL, NTSC tai FILM. Tämähän pitää olla sitten TMPGEncillä pakattaessa sama (eli siis oikea asetustemplate pitää valita tuon tiedon mukaan).
     
  4. cary

    cary Member

    Liittynyt:
    16.10.2001
    Viestejä:
    81
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    sen olen tehnyt,ja olen ne nuin laittanut,ne on niinkun kuuluukin olla asetukset on: 16:9, 25.000, pal, interlaced, ja ei vaan onnistu millään. sehän tässä pirun outoa just onkin, eihän tuo dvd2avi vaan antas jotakin asetusta virheellisesti ja koko homma johtuisi siitä. meinaan kun jo heti alussa ääni lähtee ihan omille teilleen ja leffa jääpi kun täi tervaan, (eli lähtee kun purkka tukasta..hi)
    multa kyllä konstit on ihan loppu pitänee vielä koittaa jotakin toista asetusta jos vaikka tokenis, tiedä häntä
     

Jaa tämä sivu