1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

(VOI POISTAA) Ratkaisu löytyi! Nvidia ajuriongelma

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi fa1led 12.09.2012.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. fa1led

    fa1led Member

    Liittynyt:
    08.06.2012
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    EDIT: voi poistaa! siinä oli mennyt ajureita jotenkin päällekkäin kun poistin kaiken niin kone löysi oikean ajurin tai jotain sinneppäin.



    Elikkäs, hankin tuolta Jimmsistä täältä ehdotetun paketin eli osat on yhteensopivia jne.

    Mutta mulla on Asus GTX 570 näytönohjain ja siinä on sellainen ongelma, että kun hankin uuden näppäimistön ja asensin sen ajurin niin Windows 7 Aero (läpinäkyvyys efekti) lähti pois ja pelit ei enää käynnisty. Ne ei löydä mun näytönohjainta.

    Olen myös poistanut näppiksen ajurit testatakseni palaisiko kaikki ennalleen, mutta ei ole auttanut.

    Luulen että se johtuu ton näytönohjaimen ajureista jotka reistaavat jotenkin. Kun asennan Nvidia ajurit uudelleen, Aero tulee takasin ja pelit toimii/käynnistyy normaalisti. Kun taas sammutan koneen ja käynnistän uudelleen, niin ihankuin Nvidia ajurit lähtis pois käytöstä, kun aero efekti lähtee, ja pelit ei löydä näytönohjainta (eikä käynnisty).

    Miten saisin ton kuntoon? Saatoin selittää hieman sekavasti, että toivottavasti joku ymmärtäis ja osaisi auttaa, koska ei aina jaksais asentaa uudelleen niitä ajureita.

    (Ja emolevyn ajurit on ajan tasalla).

    Kiitos etukäteen! Olisin todella kiitollinen jos saisin ton toimimaan taas
     
    Viimeksi muokattu: 12.09.2012
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu