1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Vocostar DVG-399K Karaokelaite

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi kissimirr 07.02.2009.

  1. kissimirr

    kissimirr Member

    Liittynyt:
    18.05.2007
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on mainittu karaokelaite.

    Ongelmana on se, että se toistaa vain mpg tiedostot, ei avi tiedostoja. Oon testannu useamman kerran. Että onko tää mahollista? Eihän avi ole mikään erikoinen kuitenkaan..

    Miten avit voisi muuttaa mpg tiedostoiksi ilman, että tarvitsee ostaa kallista ohjelmaa. Haen siis ilmaista netistä saatavilla olevaa ohjelmaa. Olen löytänyt muutaman muunto-ohjelman, mutta siinä on rajoitus esim 10 tiedostoa ja sitten tarvitsee maksaa, jotta voi muuttaa lisää.

    Kiitokset!

    Tuossa alla on tiedot laitteesta.

    Vocostar DVG-399K Karaoke DVD soitin + 2 Mikrofonia
    Edullinen laatusoitin karaokea harrastavaan kotiin!
    Mukana kaksi Mikrofonia johtoineen!

    Vocostar DVG-399K on Vocopron valmistama karaokeharrastajan peruslaite, jossa on kaikki tarvittavat karaokeominaisuudet (2 mikkiliitänätää omilla volume säädöillä, loistava kaiku ja sävelkorkeuden säätö).

    Laite on erittäin helppo käyttää, sillä lähes kaikki toiminnot löytyvät kaukosäätimestä.
    Erotuksina muihin oman hintaluokkansa laitteisiin DVG-399K:ssa on molemmille mikrofoneille omat ännenvoimakkuussäätimet. Laite eroaa kilpailijoistaan myös loistavalla mikkisoundilla!
    DVG-399K:lla voit karaoken ohessa katsella DVD elokuvia ja CD:lle talletettuja valokuviasi.

    Edullisesta hinnastaan huolimatta laite kuuluu ns. karaokesoitinten raskaaseen sarjaan.

    OMINAISUUDET:

    Tukee DVD, DVD-R/RW CD, CD-R/RW, CDG, VCD, Mp3, HDCD ja Photo-CD formaatteja.

    Sopii ominaisuuksiltaan koti- ja ammattikäyttöön.

    2 mikrofoniliitäntää omilla äänenvoimakkuuden säädöillä.

    Digitalinen sävelkorkeuden säätö.

    Laadukas digitaalikaiku.

    Aluekoodivapaa.

    Erittäin hyvä virheen korjaus.

    RCA 5.1 ulostulo kotiteatterille.

    NTSC/PAL. -AC-3 decooderi.

    DTS decooderi.

    Progressive Scan- ulostulo.

    5.1, Dolby Digital/Component Video ulostulot

    Kaukosäädin
     
  2.  
  3. Kelpo

    Kelpo Member

    Liittynyt:
    30.01.2003
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No, yksinkertaisesti muutat mpg-tunnisteen aviksi. Ei tartte mitään ohjelmia. Toimii lähes kaikilla tiedostoilla. Voi myös kokeilla Divx-tunnistetta, toimii joillakin fileilla. Onkos tuossa laitteessa Hdmi-liitäntää/liitäntöjä?
     
  4. kissimirr

    kissimirr Member

    Liittynyt:
    18.05.2007
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mikä on hdmi-liitäntä? en usko että sitä on, jos ei tuossa edellisessä viestissä olleessa "tietoluettelossa" sitä ollu.. Miten voi muuttaa vaan tiedostomuodon?

    Soitin ostopaikkaan ja siellä sanottiin että poltan sen jotenkin toisella tavalla, niin avitkin näkyy. Niin että se olisi "elokuvamuoto" eikä fileinä. Ja mä en nyt osannu sitäkään tehdä :D Oon polttanu monta sataa leffaa, mutta mielestäni poltin sen nerolla ja nyt sit sitä en enää osaakkaan. Mulla on ihan laillinen nero, mutta jostain syystä sitä en saa koneelle asennettua. Oon käyttäny infra recorderia.
     
  5. Kelpo

    Kelpo Member

    Liittynyt:
    30.01.2003
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tiedostomuoto muutetaan esim. klikkaamalla tiedostonimeä hiiren oikealla ja nimeä uudelleen. Vaihdetaan mpg avi:ksi. Siis tuo on tehtävä ennen polttoa. Mutta jos se laite ei tunnista filemuodossa, niin sitten on muunnettava filet DVD- tai VCD-muotoon. Se onkin sitten jo monimutkaisempi prosessi. Olen kyllä joskus sitä kokeillut, mutten muista millä ohjelmilla. Löytyy varmaan Googlella Divx to DVD, tai jotain. Hdmi-llitäntä on teräväpiirtoliitäntä, ei näköjään oo tuossa laitteessa.
     
  6. Kelpo

    Kelpo Member

    Liittynyt:
    30.01.2003
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Siis tarkoitin kyllä että muutetaan avi mpg:ksi. Meni väärinpäin edellä.
     

Jaa tämä sivu