1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

.Vob ja .ifo

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi chopper 29.12.2002.

  1. chopper

    chopper Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    01.04.2002
    Viestejä:
    2,161
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Joskus aikoinaan ennen ku hommasin dvd-rw aseman rippasin pelkästään elokuvan kovolle rippausta varten. Nyt haluaisin polttaa sen DVD:ksi mutta kun valitsen nerossa video dvd ja lisään video_TS kansioon vobit ja ifon/pelkät vobit niin nero valittaa ettei synny oikeaa video dvd:tä ja ettei välttämättä toimi kaikissa laitessa.
     
  2.  
  3. lateh81

    lateh81 Regular member

    Liittynyt:
    19.09.2001
    Viestejä:
    215
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    itsekkin rippasin aikoinaa esim. smartripperillä leffan koneelle pakkausta varten eli vobit+ifo. mutta levyllä on oikeasti paljon enemmän sälää (useita ifoja + muuta) mutta ifoeditillä luulisi onnistuvan. http://users.evitech.fi/~samulib/DVD-R_1.htm
     
  4. chopper

    chopper Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    01.04.2002
    Viestejä:
    2,161
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Juu kokeilin tota ohjetta mut mulla vähän hyytyy tohon kohtaan ku pitää kattoo mitä vob id:tä käyttää, ku mulla on näin Uses Vob ID: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15

    :/
     
  5. Adder_78

    Adder_78 Guest

    no siitä nerosta ei kannata välittää se on yksinkertaisesti huono softa dvd:n poltossa... valittelee koko ajan turhasta, vaikka leffat toimivatkin ihan ok...

    polttele mieluummin (jos sinulla on (-)-asema?) Prassi PrimoDVD 2.0:lla... Nerolla poltetut leffatkaan eivät ole niin yhteensopivia dvd-soittimissa kun Prassilla poltetut...

    ja jos sekin heittää herjaa vaikka tiedostot toimivatkin esim tietokoneella jollain dvd toisto ohjelmalla niin voit tehdä niistä imagen Ifoeditillä ja polttaa sen... se palaa kyllä varmasti ilman yhtäkään virheilmoitusta! Mutta tarkista ekaksi että leffa todellakin toimii ennen kuin poltat mitään ;o)

    Zzzzzzzzzz
     
  6. Adder_78

    Adder_78 Guest

  7. Marduk

    Marduk Member

    Liittynyt:
    13.05.2002
    Viestejä:
    61
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ootko adder_78 monta poltellu tolla prassilla ja mitä levymerkkejä käytät + mikä dvd kieputin sulla on , mistä tilaat tyhjä kiekot
     
  8. Adder_78

    Adder_78 Guest

    asemana on pioneerin 104:nen

    oon poltellut jo toista sataa dvd:tä 2-3 kk aikana :eek:)

    kiekkoja(ja aseman ja tyhjät dvd-kannet) oon ostellut englannista esim www.bigpockets.co.uk :ssa ja www.digitalpromo.co.uk :ssa on halvat hinnat...

    Zzzzzzzz

     
  9. 1004

    1004 Member

    Liittynyt:
    28.11.2002
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mistähän mahtais saada tota Prassi PrimoDVD 2.0:sta
     

Jaa tämä sivu