1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Vista VS Xp

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Samkoon 25.04.2007.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. FORWARD

FORWARD Active member

Kiitokset:
    18
    Pisteet:
    68
    Vista on tässäkin koneessa nopeampi, mutta nuo muutkin mainitsemani ominaisuudet pitävät paikkansa.Mielestäni.

2.  
  3. teijoster

teijoster Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Läppärissä on xp,vista ja linux- mikä milloinkin. Xp on työkalu joka on lähes aina käytössä. Vistan käyttöä voi kyllä lisätä jatkossa. Linux-osio on kiva olla kun asentelee eri distribuutioita ja testailee windows-ohjelmien toimintaa linuxissa. Suosittelen kaikkia näitä.

4. dgc

dgc Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä xp on parempi mutta minulle on ihan sama kumpaa käytän kun omassa käytössä vistakin toimii ihan hyvin

5. _juip_

_juip_ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No mulla on ollu aina koneessa XP että en sitten tiedä minkälainen vista on. Kyllä sekin varmaan ihan ok on, mutta oon kuullu siitä huonoa palautette...

6. wipe2000

wipe2000 Senior member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    Huomasitteko, että tämä ketju on yli 2 vuotta vanha? Windows 7:kin on jo tullut ulos, ja muutenkin maailma muuttunut paljon kysymyksen tekohetkestä.

7. Jannejt

Jannejt Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    Mitäs galluppeja tänne windows-ONGELMIIN on laitettu.. siirretään & lukotetaan todellakin, aivan liian wanha ketju jotta täällä saataisiin enää järkevää keskustelua aikaiseksi.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu