vista performance rating

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi perhana 06.08.2006.

1. teppoI

teppoI Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Vistassa on kyllä aika paljon uudistuksia, mutta suurimmista uudistuksista on ainoastaan Aero ja Direct3D 10.

Kaikkia näitä uudistuksia ei Allu AfterDawnilainen näe mutta Vistassa on melkoisesti uudistuksia.

Niin no, Vistassa pyörii taustalla aika paljon kaiken näköisiä Debug-ohjelmia, joita tuskin tulee lopulliseen versioon. Ja mitä tuohon testaamiseen tulee niin osa haluaa olla softan kehityksessä jotenkin mukana, joitakin vain kiinnostaa että kone käynnistyy ja pääsee Irc-galleriaan teinittämään.

2.  
  3. jartar

jartar Senior member

Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Itse asensin XP:n alunperin 333Mhz AMD K6 koneeseen ja se pyöri siinä paremmin kuin windows 98 SE. Joten se siitä vertauksesta.
    Sinällään hauskaa että valmistajan tekstiä pidetään varmempana kuin todellisuuden testejä. Sama asia kun uskot että parin kympin stereo ihme tuottaa tehoa sen 2x250 wattia sillä perusteella kuin valmistaja niin ilmoittaa. Vaikka ihmiset ilmoittaisivat todellisen tehon olevan 2x20 wattia.
    Ei voi olla liikaa. Anna mun kaikki kestää. Sama kun sanon että ei voi olla liikaa prosessoritehoa/rahaa/cd-levyjä/leffoja/taloja.
    Ja kumotaan tuo väite heti alkuunsa, tarpeeksi vanhaan emoon kun lyöt gigan muistia niin sitä on niin paljon että kone ei lähde käyntiin.
    Teesi kumottu.
    Ja tämänkin lisäksi järkeä saa käyttää. Osat hommataan tarpeiden mukaan. Ei siksi että voidaan elvistellä numeroilla.

4. Harzaman

Harzaman Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mut silti, jos teiän iskät tappelis mun iskää vastaa, niin mun iskä voittas teiän iskät varmana! Turha väittää!

5. FORWARD

FORWARD Active member

Kiitokset:
    18
    Pisteet:
    68
    Heh...:D...tämä muistintarve niin Vistan kuin muidenkin ohjelmien osalta nykykoneissa, joissa on tuplaydinprossu, on nähdäkseni jo tullut todistettua, joten puhukaa vain keskenänne siellä. Perustakaa vaikka seura: "Muistirajoitteiset pseudonörtit"; siihen vaan jäseniksi Perhana, Hz4 ja muutkin...:DDDDD...pellet...;)

Lähden pelaamaan BF2:sta kunnon koneella,jossa on muistia. Selittäkää te mitä selitätte. Minä tiedän, koska olen kokenut. LOPPU.

"Mut silti, jos teiän iskät tappelis mun iskää vastaa, niin mun iskä voittas teiän iskät varmana!"

Kuolleita ovat jo,turha enää vaivata...;)

Viimeksi muokattu: 10.08.2006
  6. Hz4

Hz4 Guest

Kuulin tästä 4 vuotiaana eri version takapihan hiekkalaatikolla. "SÄ oot tyhmä, mä otan mun lelut ja lähden kotiin. Sä et saa leikkiä mun leluilla!".

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 10.08.2006
  7. daimaah

daimaah Guest

8. -Rumba-

-Rumba- Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    voisiko joku admini vaikka sulkea keskustelun kun näyttää menevän liian henkilökohtaiseksi.

9. R.a.m.p.e

R.a.m.p.e Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hyvin toimi tuo 32 bittinen Vista Aero käyttöliittymällä tässä minun koneessa (tiedot alla), joka alkaa olla jo aika vanha. Performance ratingia en pysty enää muistamaan enkä testaamaan, koska Vista oli kakkos kovalevyllä, joka hajosi.
    (Ei pidä ilmeisesti naittaa vanhaa rautaa ja uutta softaa. heh heh)

10. juhis

juhis Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    OT: Tapelkaa lapset niin saatte tupakkaa :)

Oli tämäkin nähtävä, että AD forumille lähetetään innolla M$-arvioita koneesi nopeudesta... Mihin tämä johtaa?

Jaa tämä sivu