1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

vista ja anysee

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi suomimies 13.06.2006.

  1. DrageraX

    DrageraX Member

    Liittynyt:
    07.03.2007
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on vista ultimate jonka päivitin XP prosta ja heti toimi ihan loistavasti, quality on 80-90 välillä ja signaali sata. Ei pätki eikä tee muitakaan temppuja. Ohjelmistona käytän anyseen omaa.
     
  2.  
  3. WuB

    WuB Member

    Liittynyt:
    19.11.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Vista Ultimate + E30 C Plus = hihat paloi.

    Ainakin täällä. Sain kyllä laitteen toimimaan ja näkymään suht ongelmitta, mutta sitten se käyttö... hohhoijjaa.
    Pelkästään kanavan vaihtoon menee 5-30 sekuntia.
    Muusta näpertämisestä en edes jaksa valittaa. Paska laite.
    Yksi mielenkiintoinen, mutta äärimmäisen vmainen källi oli kun Logitechin Z-5400 kaiutinsetti, tai sen vastaanotin, haluaa myös osallistua E30:n kaukosäätimen painalluksiin, ja toisinpäin.
    Laite lepää nyt rauhassa, mutta palaa kohta... kauppaan.

    (E6600, GF 7950 GT 512, 2GB ram, P5B deluxe ja ajurit kunnossa.)
     
  4. TeeKoo

    TeeKoo Regular member

    Liittynyt:
    27.09.2003
    Viestejä:
    390
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vista ultimate ja E30 plus, Muuten toimii siedettävästi, mutta kellon aika muuttuu aina vääräksi muutaman sekunnin katselun jälkeen. yrittänyt muuttaa aikavyöhykettä +3:00:sta +2:00:n, mutta ei anna muuttaa. Mitä sille voisi tehdä?
     
  5. cary

    cary Member

    Liittynyt:
    16.10.2001
    Viestejä:
    81
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    juuh niin se palasi kauppaan täälläkin ;), mustanpörssin myyjän ketku tosin alkoi sönköttää että rahoja en voi palauttaa, ja tyrkytti jotain roinaa sen 169e edestä, tuumasin että kuulepppas kaiffari, tilanne on nyt se että sähän muuten palautat ne hillot tai sitten kahtotaan, sanoin että tulen valittamaan kaikkiin mahdollisiin paikkoihin, ja tulen alottamaan sun esimiehestäs, ja sitten ketjun pääpaikkaa myöten, ja kerron kuinka sä ostohetkellä mua kusetit, ja valehtelit että kuinka vaivattomasti ja hyvin tää laite pelaa vistassa,...ja ketun v*****, minä en saanut koko vehkeellä edes kuvaa, paska mikä paska, samaa rubbish laatua, ja kulkee ihan käsikädessä pinaclen kötöstysten kanssa, ensinnäkin hinta laatusuhde ihan ties mitä, kaikkea sitä ilkeävät edes kaupata, älkää vaan ostako, jos on vista käyttiksenä, xp:ssä varmaan saattaa toimia o.k, mutta liekkö vistaan edes vielä tehty kunnollista ja toimivaa laitetta
     
    Viimeksi muokattu: 31.03.2007
  6. Juuba

    Juuba Member

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen soitellut Anyseen tukeen mutta ei olla saatu kuvaa näkymään. Useamman kerran olen asentanut. Sellainen ilmeni että eri asennuskerroilla esim. kanavanvaihto nopeutui.
    Musta ruutu on ja pysyy!!! Olisko kenelläkään heittää vielä jotain mitä voisi kokeilla??? Emona mulla P5B Deluxe. Core2 duo 3,0Ghz. Muistia 2Gigaa. Hain Inteliltä (chipset) päivityksen mutta ei mene läpi, tulee ilmoitus että koneen resurrit ei riiitä tämän ohjelman suorittamiseen.
     
  7. yogee

    yogee Member

    Liittynyt:
    01.08.2006
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Anyseen tuesta kerrottiin että tänään ilmestyy kaikille malleille uudet softat joissa parannettu nimenomaan Vista-yhteensopivuutta.
     
  8. Juuba

    Juuba Member

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei auttanut tuo uusi päivitys, ruutu pysyy mustana:(
     
  9. Edu78

    Edu78 Member

    Liittynyt:
    25.11.2004
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onkos kukaan saanut vistan mediacentterin tunnistamaan anyseetä?
     
  10. Culebra

    Culebra Regular member

    Liittynyt:
    19.11.2004
    Viestejä:
    123
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä, mediacentteriin ei tarvita anysee ohjelmistoa vaan pelkkä ajuri riittää. Itsellä kävi hassusti eilen kun olin asentanut anyseen ohjelmistoineen niin päätin hakee kanavat myös mediacentteriin. Alussa tuli joku varoitus, en muista mikä mutta se haki kanavat ihan ok ja alko toimiin mutta koneen uudelleenkäynnistettyäni anyseen ohjelmisto oli hävinnyt, ainoastaan ajuri jäi ja mediacentteri kyllä toimi. Ei se Anyseen ohjelmisto viimeksi hävinnyt kun kokeilin. Ja kumma kyllä viimeksi asensin mediacentterin kanavat sieltä kohdasta "TV ja Elokuvat" --> "Lisää Tv", mutta nyt sielä oli vaan jotain nelosen netti tv-mainoksia. Eilen asensin sen muistaakseni "Ohjelmaopas" kohdasta jolloin tuli se varoitus sanoma. Mediacentterissä ei muuten toimi ylen tekstitykset...
     
  11. Edu78

    Edu78 Member

    Liittynyt:
    25.11.2004
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläni mediacenter herjaa että viritintä ei löydy ja sen takia kanavia ei pystytä hakemaan.
    Käyttiksenä vista ultimate ja anysee on e30c plus
    Culebra toimiiko sinulla mediacentterissä maksukavat?
     
  12. Culebra

    Culebra Regular member

    Liittynyt:
    19.11.2004
    Viestejä:
    123
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on tavallinen Anysee E30, ei oo korttipaikkaa, aion luultavasti ostaa sen plus version, kun on plus-tv korttikin eikä kukaan niitä maksukanavia meillä kattele. Media Centter kyllä löysi nuo plus-tv:n tarjoamat kanavat, muttei canal + kanavia.
     
  13. Juuba

    Juuba Member

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla toimii Medicenterin kautta...mutta C+ kanavia se ei löydä.
     
  14. Edu78

    Edu78 Member

    Liittynyt:
    25.11.2004
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mikähän lie tuossa minun laitteessa?
    mediacenter ei vaan tunnista anyseetä, herjaa että viritintä ei löydy.
    anyseen oma ohjelma kyllä toimii, pientä nykimistä tosin on kuvassa.
    Toimiikos juuballa kaikki muut maksukanavat centterin kautta paitsi noi canal+ kanavat
     
  15. Karselija

    Karselija Member

    Liittynyt:
    14.05.2007
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eikös se edelleen ole niin että Vistan MediaCenter ei ymmärrä suomalaista kaapelitv:tä.
     
  16. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,838
    Kiitokset:
    784
    Pisteet:
    193
    Minulla toimii suhteellisen hyvin Home Premiumissa. Aloitus ja kanavanvaihto todella kestää välillä ärsyttävän pitkään. Silloin tällöin heittää herjan "CA ATR ERROR(-1073741823). Kerran lähetin siitä kysymyksen anyseen suomen tukeen, mutta olen jäänyt ilman vastausta.

    Onneksi on DVBViewer, jolla normaalisti katselen ohjelmat, kunhan saisivat vielä maksukanavat toimimaan siinä, että voisi katsoa formulat.
     
  17. Karselija

    Karselija Member

    Liittynyt:
    14.05.2007
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onkohan Vistan uusissa päivityksissä tullut lisää murheita Anyseen softalle?

    Oitin äsken YLE1:stä katsella, muttei siitä tullut yhtään mitään. Ikkunan kokoa kun koitti muuttaa, niin ensin jämähtivät tekstit, sitten koko softa.

    Ilmoituskin tuli, joku DLL-violation, mutta en saanut sitä talteen.
     
  18. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,838
    Kiitokset:
    784
    Pisteet:
    193
    Suomen sivulla on maininta Vista yhteensopivuudesta. Mielestäni yhteen sopivuus on hyvin kaukana. Yhteen sopivuus löytyy XP:n kanssa, mutta ei Vistan.
    Miksi siellä on ohjeina niitä poppakonsteja Vistan kanssa jos on yhteensopiva?
     
  19. Culebra

    Culebra Regular member

    Liittynyt:
    19.11.2004
    Viestejä:
    123
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on Vista Home Premium 32bit OEM, eikä ole anyseessa ollut mitään ongelmia. Themehän ei saa olla Anyseen kanssa Aero, vaan esim Windows vista basic, minulla se tosin vaihtoi sen automaattisesti. Olen tietty ladannut kaikki uusimmat windowsin päivitykset, mutta en nyt osaa sanoa mikä voisi aiheuttaa ongelmia. Olen myös sulkenut kaikki Windows Media Centerin käynnistyspalvelut msconfigista, kun en Media Centeriä käytä.
     
  20. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,838
    Kiitokset:
    784
    Pisteet:
    193
    Media Centerissä se kyllä toimii loistavasti. Aloitus ja kanavanvaihto omalla ohjelmalla kestää.
     
  21. johnmirra

    johnmirra Regular member

    Liittynyt:
    16.01.2004
    Viestejä:
    232
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen myös Media centerin kannalla, Anyseen omaa softaa olen kokeillut puolisen tuntia jonka jälkeen se lähti vauhdilla pois koneesta.
     

Jaa tämä sivu