1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

vista ja anysee

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi suomimies 13.06.2006.

  1. suomimies

    suomimies Member

    Liittynyt:
    19.10.2005
    Viestejä:
    21
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    olisko jollain kokemusta asentaa anysee windows vistaa mä olen saanut sen asennettua mutnyt olisi sellainen vika että se ei löydä yhtään kanavaa voisko joku auttaa asiassa
     
  2.  
  3. mnice

    mnice Member

    Liittynyt:
    12.02.2004
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuli juuri vastaus Anyseen tuotetuesta ja sanoivat, että Vista (ja x64) ajurit/softat tulevat ensi vuoden alussa... en tosin ole noita vanhoja softia/ajureita edes tähän x64 versioon tarjonnut kun eivät kuitenkaan toimis :)
     
  4. SamTzu

    SamTzu Guest

    Kokeilen juuri saada AnySee:tä toimimaan Vista Business versiossa mutta ei väänny millään. Ohjelma asentuu nätisti mutta kanavia ei vain löydy millään.

    Sam
     
  5. Casa_

    Casa_ Member

    Liittynyt:
    09.02.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Noille Anyseen digivirittimille on tullut uudet Vista-ajurit. Tietenkin itsekkin noita kokeilin mutta jostakin kumman syystä Vista ei tunnista noita ajureita. Mikäköhän voisi mätätä?
     
  6. Iguanodon

    Iguanodon Guest

    Itse ostin kyseisen boksin tänään. Sain sen ajurin asentumaan ja boksin toimimaan asentamalla ajurin niin että ajuri-paketti asennetaan Winxp sp2 yhteensopivana ja järjestelmänvalvojan oikeuksilla.
    Muuten toimii hyvin mutta ohjelmaa jumii välillä vähän arsyttävästi, kun painaa jotakin nappia niin menee 5-10s ennenkuin mitään tapahtuu.
     
  7. matpur

    matpur Member

    Liittynyt:
    10.02.2007
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla Vista Business. Anysee E30 ajurit anysee.fi sivuilta. Oma Viewer 1.56Fin ei pelitä tai jos toimii niin tosi laiskasti. Myös winXP compatible moodissa.
    Käytän antennivahvistinta anyseen oman antennin kanssa (Lahden laitakaupungilla) ja signaali on nyt 100% sekä quality n. 70%.
    Asensin MediaPortalin ja se pelittää mukavasti anyseen kanssa. Mutta ylen tekstitystä en osaa asentaa, joten en näe tekstejä.
    Seuraava vastaus tuli anyseen tekn. tuesta:Avaa Yhteensopivuus –sivu ja ota käyttöön asetukset :

    - Suorita nimellä....Windows XP (Service Pack 2)
    - Poista teemat käytöstä
    - Poista käytöstä työpöydän sommittelu
    - Poista näytön skaalaus käytöstä DPI-asetuksen ollessa korkea
    - Suorita tämä ohjelma järjestelmänvalvojana

    Ohjelma toimii paremmin kun nämä asetukset ovat käytössä. Meillä on myös Vista-pohjainen ohjelmisto työn alla mutta tarkkaa aikataulua sen valmistumiselle en osaa sanoa. Villi veikkaus olisi että pari kuukautta kestää vielä, siihen asti toivon mukaan tämä tilapäinen ratkaisu toimisi edes suh. hyvin.

    HUOM! E30 toimii noilla Vista-ajureilla myös Vistan MediaCenter-ohjelmistossa mutta MC:stä puuttuu tuki dynaamisille tekstityksille.
     
  8. West82

    West82 Member

    Liittynyt:
    24.02.2005
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En kyllä saa millä toimii tossa ULTIMATE X64 versiossa tota softaa... Oon toosi pettyny :( Jos joku on saanu sen toimii ni voisin kyl kuunnella ohjeet ihan step by step meiningillä.

    Kiitos
     
  9. mnice

    mnice Member

    Liittynyt:
    12.02.2004
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ajurit eivät ole vielä 64bit yhteensopivia ja viime viikolla kun asiaa tiedustelin niin 64bittiset ajurit ovat tuloillaan mutta mitään aikataulua eivät osanneet sanoa :(
     
  10. JHawx

    JHawx Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    291
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    milloinkas meinaatte parantaa yhteensopivuutta vistan mediacenteriin (32bit ver)
     
  11. yogee

    yogee Member

    Liittynyt:
    01.08.2006
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  12. Culebra

    Culebra Regular member

    Liittynyt:
    19.11.2004
    Viestejä:
    123
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minulla oli tässä taannoin Windows Vista Ultimaten beta versio. Minulla ei tullut kuvaa ollenkaan näkyviin joten kysyin teknisestä tuesta ohjeita ja sainkin ne mutta menin jo poistamaan ne. Muistaakseni piti mennä anyseessä Configurationiin, sieltä default setting ja pistää ruksi kohtaan Overlay function do not exist. Sitten restarttaat poksin ja pitäis toimia...En tosin muista kaikkea mitä viestissä oli.
     
  13. mnice

    mnice Member

    Liittynyt:
    12.02.2004
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eilen tuli käytyä toys4boys messuilla ja siellä anyseen-ständillä kyselin Vista yhteensopivuudesta ja varsinkin x64 ajureita... lupailivat, että 2kk sisään pitäisi tulla ja mahdollisesti jopa aikasemmin täysin omat versiot softasta/ajureista Vistalle. Nykyisihän pitää ajaa xp-moodissa että ne jotenkin edes toimisivat... anyway, ei voi muuta kuin odotella.
     
  14. Cuthalu

    Cuthalu Member

    Liittynyt:
    05.03.2007
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei näillä Anyseen ohjelmilla oikein tee mitään. Anyseen oma soitin pätkii ääntä jatkuvalla syötöllä, mutta Windows Media Center sentään toimii, paremmin kuin Anyseen oma softa missään, milloinkaan. <3
     
  15. johnmirra

    johnmirra Regular member

    Liittynyt:
    16.01.2004
    Viestejä:
    232
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt katoaa kaikki kanavat muutaman tunnin koneen päälläolon jälkeen?
    Jos vetää usb piuhan irti ja pistää takaisin niin taas menee muutaman tunnin.
    Vista 6.0.6000 x86
     
  16. matpur

    matpur Member

    Liittynyt:
    10.02.2007
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olisiko pätkäisyn syynä käyttiksen ohjaama virranhallinta? USB laitteiden "bittivirta" ei näytä aina kertovan käyttikselle, että "pidäpä virta laitteeseen kytkettynä katselun ajan."

    Laitehallinnan puolelta voi tutkia, onko määrityksissä sellainen kruksi päällä, joka sallii käyttiksen katkaista laitteesta virta mikäli sitä ei käytetä pitkään aikaan.
     
  17. johnmirra

    johnmirra Regular member

    Liittynyt:
    16.01.2004
    Viestejä:
    232
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Laitehallinnasta ei löydy mitään rukseja, mutta tuolla virranhallinnassa (tällä hetkellä engl.) USB selective settings, joka sekin on disabled. Ja ajureita sekä laitteita on koitettu poistella ja asennella useaan otteeseen samalla lopputuloksella.

    Virranhallinnassa on myös kovalevyasetus joka pysäyttää defaulttina kovot 30minuutin kuluttua, jos ei käyttöä. Tämä tuntuu myös pysäyttävän anyseen? Eli winukka tuntuu pitävän usb vehjettä kovalevynäkin.
    Nyt on pysynyt päällä kun pistin asetuksen 0 minuuttiin eli kovotkin pyörii turhaan jatkuvasti.

    Edit:lisäys
     
    Viimeksi muokattu: 18.03.2007
  18. cary

    cary Member

    Liittynyt:
    16.10.2001
    Viestejä:
    81
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo tuli eilen hankituks tuo anysee E30C Plus. jota en saa toimimaan edes uusimmilla ajureilla vistassa(Enterprise)...en niin millään konstilla, vaikka myyjä sanoi että pitäsisi toimia moitteettomasti vistassa uusilla ajureilla, ja antoi vielä suomalaisen saitin osoteenkin mistä ko ajurit saisi ladatuksi, mutta tuon uusimman ajuri/softa päkin asennus tiltaa jo heti kättelyssä seuraavanlaiseen juttuun: mielestäni itse softa kyllä asentuu ihan varmastikkin ihan ok, mutta sitten kun se alkaa asentamaan jotain intervideon FilterSDK:ta tulee välittömästi unknown error(Error Number0x80040704), ja ilmeisetikin kun tuo SDK ei asennu lainkaan millään konstilla niin siitä mitä ilmeisimmin johtuen tulee sitten kun itse softan käynnistää tuo seuraavanlainen herja,"Filter Graph Error Maybe codec Problem Or No USB Port Connection error_code-305(DTVERR_INIT_NO_VIDEODECODER)" mikähän tässä oikeen mättää, onko jollain olut samanlaisia ongelmia tämän kanssa?, minä ainakin alan olemaan koittanut mielestäni kaiken mahdollisen tuohon, mutta ei onnistu millään konstilla, kenties jllakin ollu samoja juttuja ja saanut ne kenties ratkaistuiksi jollakin tapaa?...kun täähän on vielä kuitenkin suhteellisen kalliskin värkki(169e), ja en edes kuvaa en ole vielä saanut tällä näkyviin.....jotenkin alkaa tuntumaan että eikun taidan palauttaa moisen värkin heti kärkee takasin kauppaan,...kallista paskaa..tuleekin mieleeni nuo ah niin onnettomat pinaclen vehkeet
     
    Viimeksi muokattu: 23.03.2007
  19. johnmirra

    johnmirra Regular member

    Liittynyt:
    16.01.2004
    Viestejä:
    232
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oiskohan vistaan asennettu myös codekit?

    vista codec pack
    toiminu jotenki riittävästi.
     
  20. SejT

    SejT Member

    Liittynyt:
    06.04.2004
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko kenelläkään tietoa mistä johtuu, ettei vistan media center löydä ylen kanavien EPG -tietoja? anyseen oma softa löytää myös ylen kanavien ohjelmatiedot. Käytössä anysee E30Tplus ja päivitetty vista.
     
  21. snelpe-3

    snelpe-3 Guest

    joo tuli eilen hankituks tuo Anysee E30C Plus. jota en saa toimimaan edes uusimmilla ajureilla vistassa(Enterprise)...en niin millään konstilla, vaikka myyjä sanoi että pitäsisi toimia moitteettomasti vistassa uusilla ajureilla, ja antoi vielä suomalaisen saitin osoteenkin mistä ko ajurit saisi ladatuksi, mutta tuon uusimman ajuri/softa päkin asennus tiltaa jo heti kättelyssä seuraavanlaiseen juttuun: mielestäni itse softa kyllä asentuu ihan varmastikkin ihan ok, mutta sitten kun se alkaa asentamaan jotain intervideon FilterSDK:ta tulee välittömästi unknown error(Error Number0x80040704), ja ilmeisetikin kun tuo SDK ei asennu lainkaan millään konstilla niin siitä mitä ilmeisimmin johtuen tulee sitten kun itse softan käynnistää tuo seuraavanlainen herja,"Filter Graph Error Maybe codec Problem Or No USB Port Connection error_code-305(DTVERR_INIT_NO_VIDEODECODER)" mikähän tässä oikeen mättää


    Mulla oli samanlainen ongelma - Vista Ultimate, jonka olin asentanut päivityksenä OEM:stä pohjana XP. Homma ei toiminnut. Samat vikailmoitukset. Asensin uudelleen OEM puhtaalle pohjalle ja kas kummaa homma toimi heti ja toimii edelleen, ei mitään ongelmia. Tosin ajoin tietysti Vista draiverin ja SDK:n asensin erikseen suoraan sen omasta hakemistosta, joka sisältyy anysee ohjemiston hakemistoon.
    "
     

Jaa tämä sivu