1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma Vista ei mene windowssiin

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi lamelime 19.07.2015.

  1. *Trinity*

    *Trinity* Senior member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    6,781
    Kiitokset:
    1,239
    Pisteet:
    223
    Joo niin kuin power_age sanoi kannattaa päiivittää Windowsia.
    Varsinkin kun siinä on service pack 1 kun, vistaan uusin on service pack 2.. Service packit kannattaa aina päivittää koska ne korjaa monia ongelmia ja parantaa muutenkin käyttöjärjestelmän toimivuutta. Plus Packard Bell:n omat päivitykset.

    Windosin päivitysten asentaminen ei kuitenkaan muuta itse järjestelmän käyttöä joten Isoisäsi ei niiden takia tarvitse opetella uutta.

    Tossa lokssa ei näkynyt mitään syytä noille ongelmille, niin ilman lisä tonkimista ei pysty sanomaan että mikä niitä aiheuttaa.
     
    power_age kiitti tästä.
  2.  
  3. lamelime

    lamelime Member

    Liittynyt:
    23.09.2011
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Okei, täytyy pitää mielessä jos jotain suurempaa ongelmaa tulee taas että päivittäisin sen vistan (heillä ei tosiaan nettiä ole ollenkaan niin täytyisi kotiin kiikuttaa koko vehje). Kaikki mitä itse vistasta muistan ja olen kuullut on ollut juurikin, että päivityksien mukana kone rupesi takkuilemaan, mutta kiva jos asiat ovat kääntyneet toisin päin tässä vuosien varrella :)

    Okei, kiitos kuitenkin että katsoit sen läpi Trinity :)
     
  4. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,838
    Kiitokset:
    784
    Pisteet:
    193
    Oman kokemukseni mukaan, päivitysten myötä Vistan toimintavarmuus parani huomattavasti.
     
    power_age kiitti tästä.

Jaa tämä sivu