1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Vision VDC2220 - kuva nytkähtelee vaakasuunnassa

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi downhouse 01.09.2007.

  1. downhouse

    downhouse Member

    Liittynyt:
    21.09.2004
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hommasin Vision VDC2220 boxin ja muuten näyttäisi olevan hintansa väärti eli menettelee välttävästi, mutta heti ensimmäisenä iltana kuva nytkähteli vaakatasossa noin puoli senttiä edes takaisin. Välillä nytkähdys tapahtuu parin sekunnin välein ja välillä menee kymmenenkin sekuntia ennen nytkää.
    Nytkyttelyä tapahtui ensimmäisenä iltana mutta toisena ja kolmantena ei! Tänään sitten taas (neljäs ilta) on nytkytys taas päällä.
    Ei näytä riipuvan mitenkään kanavasta.
    Ärsyttävä juttu mutta viitsiikö tuota juuri nyt huoltoon kiikuttaa kun niissä on ensi viikolla todennäköisesti melkoinen ruuhka.
    Onko muilla ollut nytkytteleviä boxeja? Kannattaisiko yrittää jonkin asetuksen säätämistä boxista tai telkusta? Aspect ration muuttaminen ei auta.
     
  2.  
  3. tuomies

    tuomies Member

    Liittynyt:
    09.01.2008
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    "Hommasin Vision VDC2220 boxin ja muuten näyttäisi olevan hintansa väärti eli menettelee välttävästi, mutta heti ensimmäisenä iltana kuva nytkähteli vaakatasossa noin puoli senttiä edes takaisin. Välillä nytkähdys tapahtuu parin sekunnin välein ja välillä menee kymmenenkin sekuntia ennen nytkää."

    Huomasin vasta nyt tämän viestin. Minulla on sama ilmiö Vision VDC4600 -boxissa. Miten ongelma on ratkennut vai onko?
     
  4. temppe

    temppe Member

    Liittynyt:
    17.12.2004
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onkohan scartti kunnolla kiinni?
     
  5. downhouse

    downhouse Member

    Liittynyt:
    21.09.2004
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla vika katosi viimeisimmän softapäivityksen yhteydessä pari kuukautta sitten. Eli jakelussa oli jonkin aikaa sellainen softa joka oirehti tuolla tavalla ainakin minun boxissani. Katselin toki kaapelit kuntoon ja vaihtelinkin niitä mutta se ei auttanut - softapäivitys pelasti...
     

Jaa tämä sivu