1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Vision VDC 2220, palauta HDD

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi digiakka 20.02.2008.

  1. digiakka

    digiakka Member

    Liittynyt:
    04.02.2008
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Aiemmin jo laitoinkin kyselyä ongelmasta, jossa boxi kadottaa tallenteet. No tähän en ole vielä vastausta saanut, mutta päätin kokeilla mitä tapahtuu "palauta HDD"-toiminnosta. Olin siis tätä ennen tallentanut muutaman uuden ohjelman boxiin.

    No eipä ainakaan palauttanut mitään menetettyjä ohjelmia, mutta jäljellä oleva tallennusaika muuttui todelliseksi!

    Mikä on tämän "palauta HDD"-toiminnon tarkoitus? Ja löytyisikö joltain joku vinkki tuohon ohjelmien ikävään katoamiseen...kaiken kaikkiaan olen edelleen sitä mieltä, että p***ka laite.
     
  2.  
  3. Safram

    Safram Member

    Liittynyt:
    23.02.2007
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse olin laitteeseeni tyytyväinen, kunnes hankin paremman ja totesin Visionin (Medion minulla) paskaksi. Mutta joo. Kovalevyn palautuksen tarkoitus on nimenomaan tuoda takaisin poistetut tallennukset tai jos tallennus on pysäytetty ja vastannut "ei" kysymykseen "tallennetaanko ohjelma". Myös mystisesti kadonneet tallenteet palautuu tuolla. Jos kuitenkin olet tallentanut jotain tallenteiden katoamisen jälkeen on todennäköisesti laite kirjoittanut poistettujen tallenteiden päälle, eikä niitä ymmärrettävästi palauttaa.

    Itselläni ei tosiaan hävinnyt noita tallennuksia ja firmikset olen pitänyt aina uusimpina. Tällä hetkellä 6.47p (OPOY:n kaapeliverkon kautta tullut).
     
  4. digiakka

    digiakka Member

    Liittynyt:
    04.02.2008
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Okei, eli tarkoitus selvisi. Olen ilmeisesti nauhotellut päälle uutta tavaraa ja siksi ei kadonneet palautuneet. Hyvä tietää jatkossa! Kiitos!
     

Jaa tämä sivu