1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Virus.DOS.Terronia.2538

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi DolbyR 09.05.2005.

1. DolbyR

DolbyR Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    free.enterto.net on ISP:ni oma serveri josta vielä muutama viikko sitten sain piraatti kamaa kunhan alkoivat tutkimaan näitä ISP servereitä paremmin.Olen itse asettanut IEstä tämän sivun aloitus sivukseni.
    Osoitteen johtaminen Bulgariaan lienee siitä että asun Bulgariassa ja netti yhteys on myäs täällä oleva, LAN verkoston kautta.

Varmistan nyt sinulta kuitenkin vaikuttaako tämä asia mitenkään, ennenkuin rupean poistamaan mitään.

Viimeksi muokattu: 16.05.2005
  2.  
  3. Toymaatti

Toymaatti Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tämä sevittää asian, minäkun luulin sinua naapurikseni :)

Eli teet vai tuon

Tämä on örkki,poista se ensin Lisää\Poista sovelluksesta jos löytyy.
    Merkkaa se HjT:ssä, sulje selain ja muut ikkunat.klikkaa Fix
    O2 - BHO: Give4Free Plugin Installer - {208E7E77-507A-4649-B0C9-D39E9049C7A2} - C:\PROGRAM FILES\GIVE4FREE PLUGIN\IBHO1.DLL

Sitten poista tuo kansio(vikasietotilassa jos ei muuten lähde)
    C:\PROGRAM FILES\===>GIVE4FREE PLUGIN<===

4. DolbyR

DolbyR Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ongelma taisi sittenkin olla siinä BitDefenderissä, pisti windowsin edelleen sekoilemaan, latasin ja asensin ANTIVIRin ja nyt näyttää ainakin olevan edelleen kaikki kohdallaan, tosin ANTIVIR löysi seuraavat:
    MICRO-128(C) jonka poistin (imscan.dll joten taisi olla virhe poistaa, tuohan kuului Pandan Online skanneriin?)
    ja
    TR/Hijack.PopCapLoa jonka se sanoi olevan Trojan Horse, en poistanut sitä vielä koska epäilen että se joku mikä kuuluu HJT:hen

Kiitoksen kaikesta avusta, koska näin sain ainakin kaikki harmittavat örkit pois joita olen jo jonkin aikaa yrittänyt poistaa.

Viimeksi muokattu: 16.05.2005
  5. Toymaatti

Toymaatti Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Skannasin itse tuon imscan.dll eilen, ja Antivir oli ainut 12:ta virusohjelmasta joka "löysi" siitä "viruksen", eli se löytö on ns.väärä positiivinen. Ei sen poistosta haittaakaan ole koska Panda lataa sen kuitenkin takaisin jos käytät scanneria.
    Tuon TR/Hijack.PopCapLoa voit poistaa.

6. DolbyR

DolbyR Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuo TR/Hijack.PopCapLoa on näköjään likkakaverin ICQ pelin (Zuma) komponentti. Huomasin sen kun hän yritti ruveta pelaamaan niin ei toiminukkaan kun Antivir oli blokannut sen. Eli en taida sitä nyt poistaa, siitähän voi koitua vakavat seuraukset..ei koneelle, vaan minulle:)

Jaa tämä sivu