1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

VIrtualDub??

Viestiketju VCD ja SVCD -formaatit -osiossa. Ketjun avasi eiootosi 10.09.2005.

  1. eiootosi

    eiootosi Member

    Liittynyt:
    10.09.2005
    Viestejä:
    28
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli oon ettiny jo kauan tähän kysymykseen vastausta ja nyt turvaudub teihin:D
    En osaa oikein käyttää viellä tätä afterdawin sivua kunnolla mut eiköhän tää oo oikee osasto tälle kysymykselle eli tein videon adobe premierilla eri pätkistä ja nyt se on niin valtavas koos ettei sitä saa lähetetty kavereille =( se on nyt avi muodos ja oon koittanu vaikka mitä et se pienenee nyt kuulin vasta tästä virtualdubista mut en tajua siitä höläsen pöläystä.. Voiko joku kertoa mulle saako sen avulla sen johonki pienenpään muoton mis näkyy kuva ja kuuluu äänet vai onko joku muu ohelma mil sen saa?? KIITOS JO NÄIN ETUKÄTEEN =)
     
  2.  
  3. nrautava

    nrautava Guest

  4. eiootosi

    eiootosi Member

    Liittynyt:
    10.09.2005
    Viestejä:
    28
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    siis ihan vaa sille et se mahtuu kulkee meses ettei siinä kestä koko vuotta niin ku ois jotain viakka 30 mt se ois hyvä.. haluisin sen va pienenpään muotoon en oikein tiiä näistä asioista. muuta en osaa sanoa kun et sen on niinku '''''.avi se video....
    toivottavasti osaat auttaa en oo mikään kovin taitava näissä :D
     
  5. eiootosi

    eiootosi Member

    Liittynyt:
    10.09.2005
    Viestejä:
    28
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo ei tartekaa enää! sain tehty sen tonhttp://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/divx_vobsub_vcdksi.cfm osaan ohjeila oli tosi hyvät kiitos sulle kovasti !
     

Jaa tämä sivu