1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

VIRTUALDUB TMPGEnc PROBLEEMIA

Viestiketju VCD ja SVCD -formaatit -osiossa. Ketjun avasi TheFlyer 16.07.2002.

  1. TheFlyer

    TheFlyer Guest

    Heippa taas.

    Nyt on taas vaikeuksia.
    Yritin tässä tehdä avi:sta vcd:n tekstityksineen kuten olen useasti aikaisemmin tehnyt.
    Mutta kun asetin virtualdub:in frameservaamaan tekstiä ja yritin aukaista sitten sen virtualdub:in pseudon TMPGEnc:issä niin se vastaa joka kerta "cant`t open file or unsupported".
    Frameserver on päällä koko ajan taustalla.
    Olen myös lukenut kaikki "VirtualDub to TMPGEnc frameserving FAQ" ja tehnyt kaikki mitä siinä neuvotaan ilman tulosta.
    Voisikohan olla jokin muu ohjelma mikä sotkee tuon homman koska muutama viikko sitten kaikki pelasi ihan hyvin ja nyt kun kokeilen em. sellaista avi:ta minkä olen jo ennen tekstittänyt niin ei pelaa.
    Olen viime viikkojen aikana ripannut DVD-filmejä ja sen vuoksi asentanut eri ohjelmia kuin DVD2AVI,SmartRipper,VFAPConvert.
    Voiko se olla että joku näistä ohjelmista sotkee tätä hommaa?
    Minulla on tällä hetkellä TMPGEnc PLUS versio 2.56.39.143 aikaisempi versio oli 2.53.35.130 mutta ei sekään toimi nyt.

    Olisin kiitollinen avusta.


    Peter.

     
  2.  
  3. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Hmz.. Paha sanoa, jos se kerran aiemmin pelasi ja olet "kaikkea" kokeillut. VFAPI Plug-in täsmää TMPGEncin version kanssa, jne? Oletko kokeillut tallettaa .avi:n sijaan sen frameserving filen esim. sillä Dubin ehdottamalla päätteellä (.vdr tms)? Olet ruuvaillut niitä pluginien järjestyksiä hermoromahdukseen asti TMPGEncissä?
     
  4. 2te

    2te Regular member

    Liittynyt:
    24.05.2002
    Viestejä:
    101
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    VirtualDubin aviproxy proxyon asetus saattaa sekoittaa hommaa.
    itselläni se sotki VFAPI kääntäjässä jo homman.
    aja VirtualDubin proxyoff.reg ja tee uusi pseudo.avi ja virtualdubin .vdr TMPGenc lukee vdr tiedostot, vaikka sitä tiedostotyyppiä ei valikosta löydykään.
     
  5. TheFlyer

    TheFlyer Guest

    TERVE TAAS.

    No löytyihän se vika lopultakin.
    Jostain syystä oli eräs tiedosto kadonnut Windowsista.
    Luin eri artikkeleita netistä niin että silmät vuoti ja viimein löysin VCDHelp.com:ista jotain että tiedosto:msvcr70.dll pitää olla Windows/system32 kansiossa.
    Kun tarkastin tämän niin eipäs ollut.
    Kopion kyseisen tiedoston sinne ja nyt se toimii kuin unelma taas.
    En vain tajua kuinka tuo tiedosto on kadonnut tuolta kyseessä olevasta kansiosta???
    Tekeeköhän tämä Windows XP Home Edition sellaisia muutoksia itse.
    Jos jollakin on enempi tietoa tästä niin vastatkaa.
    Tässä on linkki mistä sen tuon msvcr70.dll tiedoston löytää.
    http://www.logoslbe.com/layout7.cfm?ID=129

    PS! dRD. Lähetin sinulle palautetta tuon "palautelootan" kautta mutta viestini ei ole siellä näkynyt.Mistähän mahtaa johtua? Siinä oli pieni kysmys sinulle koska etkö se ole sinä joka hoidat tätä mainiota sivua? DS!


    Peter.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 20.07.2002
  6. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Umh, siis olet voinut hyvinkin lähettää palautetta, tuossa on tuollainen hyvä pino vastaamattomia aD/Feedback -otsikolla olevia maileja, olikohan nyt helmikuulta vanhimmat :)

    Eli noiden sorttauksessa menee aina hetki, osaan tulee vastaus 2h sisällä, osassa kestääää, ihan riippuen miten sattuu olemaan aikaa juuri sillä hetkellä.

    Lupaan ihmetellä. Ja lisään tuon .dll -ratkaisun vielä tuonne enkkupuolen faqiin.
     

Jaa tämä sivu