virranlähe ongelmia =/

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi h4x 26.02.2007.

1. h4x

h4x Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tai taitaa mennä emo vaihtoon...Mun emolla ei kellotela. Mulla ja muillakin mitä foorumeilta luen nii ei täl asrock k7vt6 kellotelta paljoa.

2.  
  3. Undercova

Undercova Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Grafiikkan virheet johtuvat nähtävästi kellotuksesta, mutta tuon prossun pitäisi olla ~2ghz, joten ei sen kellotuksen pitäisi vaikuttaa. Mene ja tiedä.

4. h4x

h4x Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Että...Nyt tajusin et vois päivittä biosin...Sitten ku saan jostain ton Bootti disketi tai mikä onkaa nii voi alkaa toimimaan.

5. FORWARD

FORWARD Active member

Kiitokset:
    18
    Pisteet:
    68
    "Mutta kysehän oli edelleen yhteensopivuudesta emolevyn kanssa, ei ytimen tärkeydestä. Siis Barton ei ole malli, vaan ydin joka kyseisessä prosessorissa on."

Niin juuri on ja prosessorin ydin on juuri tärkeä tässä yhteydessä, kas kun ei kaikki AMD ATHLON XP:T toimikaan emolevyn kanssa...

6. h4x

h4x Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    juu...no täytyy kattoa. Noissa ajeureissa mitkä on tälle laudalle nii luki: 2800 barton...
    Kai se käy jos ei nii...sitten uutta lautaa ostamaan

7. hauro

hauro Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kaverin koneeseen pitäis hommata uus virtalähe kuulemma. Mikä se olis semmonen hyvä (lue: halpa) virtalähde agp-väyläiselle 7600 gt:lle? Se vois siis olla noin 400 Wattinen oon miettiny tuota CHIEFTEC PSU ATX 450W PFC 12CM 27DB virtalähettä. Käykö se kö emo on MSI KT4A-V

8. widetrak

widetrak Guest

noin vanhaan koneeseen en enää 100e näyttistä laittais

osta huutonetistä vaikka 6600 gt

vai onko se kauhea virtasyöppö?

Jaa tämä sivu