1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Vinkkejä Xboxin käyttöön?

Viestiketju Alkuperäinen Xbox -osiossa. Ketjun avasi musis 20.04.2005.

  1. musis

    musis Member

    Liittynyt:
    20.04.2005
    Viestejä:
    64
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    voitteko kertoo hyvii vinkkei ton xboxin käyttöön se on modattu duox2 piirillä eli kertoisitteko hyviä ohjelmia xboxiin ja miten saisin pelejä siirrettyä xboxiin kun se yksi osoite oli vähän hankala kun en ole tekniikan ihmelapsi.. avusta kiitokset jo etukäteen
     
  2.  
  3. turska

    turska Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    4,040
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  4. musis

    musis Member

    Liittynyt:
    20.04.2005
    Viestejä:
    64
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mut tuolla kun lukee siitä lähiverkko yhteydestä niin siinä on joku avalunch joka on sininen taustaltaan mut kun itse käynnistän xboxin ilman levyä tulee vaan vihreä ikkuna ja kun olisi siirtämässä tiedostoja sinne ja pitäs esim siirtää F asemaan ei mulla oo mitään semmosta
     
  5. revenb

    revenb Guest

  6. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Eli selvennykseksi vielä että ensin sinun täytyy asentaa Dashboard että voit luoda yhteyden Xboxiin (ellei käynnistä levyltä). Ja toiseksi F-asemalla et tee mitään siellä on ain 0mt tilaa ellet ota käyttöön lisä kiintolevy tilaa tai vaihda kiintolevyä isompaan. Ja vielä tiedoksi että jos Xboxisi on uusi (kuten minulla) niin kovalevy on 8gt (vanhoissa 10gt) eli kaikki tila on jo käytössä. Loput ohjeet löydätkin tuolta mainitulta sivulta.
     
  7. juhis

    juhis Regular member

    Liittynyt:
    15.06.2002
    Viestejä:
    236
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Xboxin kovalevyista:

    Uudessa Crystal-edit. xboxissa oli 10 Gt levy (1.6b) ja uudessa mustassa 8 Gt (1.6). Molemmat tilattu Modpiiri.comista. Eikä tuo kovalevyn vaihto ole kovin kummonen operaatio. Yli 120 Gt kovalevy tosin vaatii biosin päivittämisen. Ja siihen löytyy hyvät ohjeet tuolta:
    http://www.tdubel.com/index.html

    kannattaa kahlata läpi koko sivusto niin tietää mitä sillä poksilla voi ja ei voi tehdä. Kun hommasta pääsee jyvälle niin softa puolen muokkaus on todella helppoa.
     
  8. musis

    musis Member

    Liittynyt:
    20.04.2005
    Viestejä:
    64
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mut mistä mä saisin esim ton Avalaunch ohjelman?? ja voisinko mä lähettää sen silti xboxiin vaikka siellä sanottiin että siihen tarvii jonku noista ohjelmista?
     
  9. revenb

    revenb Guest

    Enpä tiedä saako tätä laittaa mutta nöyrä anteeksi pyyntö jos jotain loukkaa.
    Lainattua tekstii(http://www.tdubel.com/keskustelu.html)


    Jos ohjelmien löytäminen tuottaa ongelmia, niin helpoin tapa on hakea ne FTP-palvelimelta, jonka tiedot saat #Xbins-kanavalta IRCistä.

    Ohje löytyy Xbox-Scenen sivuilta:
    www.xbox-scene.com/articles/xbins.php

    Tiivistelmä ohjeesta:


    1. Käynnistä IRC-ohjelma (esim. mIRC).
    2. Ota yhteys EFnetin IRC-palvelimelle (efnet.cs.hut.fi).
    3. Kun yhteys on valmis, liity kanavalle #xbins.
    4. Lähetä viesti (/msg xbins !list).
    5. Saat tarvittavat tiedot yksityisviestinä (FTP-palvelimen osoite, käyttäjänimi (sama kuin IRCissä) ja salasana).
    6. Käynnistä FTP-ohjelma ja ota yhteys FTP-palvelimelle (saamillasi tiedoilla).

    Huomaa, että salasana toimii vain kerran. Jos et lataa tiedostoja tai vaihda hakemistoa 60 sekuntiin, yhteys katkeaa. Voit siirtää tiedostoja kerralla enintään 30 kpl, tai 80 Mt.




    Edit:voisit sä silti lukee ton eka linkin läpi,sieltä nämäkin ois ilmitulleet.Pitää itsekkin vähän yrittää :)
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 21.04.2005
  10. musis

    musis Member

    Liittynyt:
    20.04.2005
    Viestejä:
    64
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    heh sori mut en tajunnu juuri mitään tosta koska oon aika uus käyttään näitä ja mircin oon joskus nähny mutta en tiedä siitäkään mitään enkä mä osais niitä laittaa sinne et jos mitenkää sais yksinkertaisemmin
     
  11. revenb

    revenb Guest

    Noh,lueskeleppas ilta jobina toi koko tdubel sivusto läpi,ite oon joskus sen tehnyt.
    Noita hommia ei voi oikeestaan helpommin oppia ku tutkimalla ja lukemalla.
     
  12. musis

    musis Member

    Liittynyt:
    20.04.2005
    Viestejä:
    64
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo on mä sitä lueskellut:)mut onks toi avalunch jotain 200mt tiedosto vai vaan joku 10?? koska aion sen hankkii et saan toimiin ton yhteyden
     
  13. revenb

    revenb Guest

    Toi on nyt lainaus tosta mun lainauksesta :) ku enpä ny sitä kokoo muista,enkä voi tarkistaa ku oon duuni koneella.Mutta mitäs luulet..ei varmaankaan ylitä 200mt toi tiedosto
     
  14. musis

    musis Member

    Liittynyt:
    20.04.2005
    Viestejä:
    64
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no kun löysin yhden noin 5 megasen avalaunch ohjelman voisko olla oikee?? ja kannattaako ottaa avalaunchia vai jotain muuta esim:evoxia
     
  15. rouda

    rouda Regular member

    Liittynyt:
    19.03.2005
    Viestejä:
    193
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Avalaunch.0.49.3.rar 4.4 Mt
     
  16. juhis

    juhis Regular member

    Liittynyt:
    15.06.2002
    Viestejä:
    236
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    itse en ole koskaan avalaunchea kokeillut mutta evoxn muokkaus on suhteellisen helppoa. tiedoston koko noin 3 megaa. tuskin Avalaunch paljoa sen isompi ole.

    EvoX Dash on tehty laittomalla XBox Developement Kitillä (XDK) niin sitä voi olla vähän vaikea löytää.

    tossa on toinen suomenkielinen sivusto joka käsittelee xboxia:
    http://www.xhackerbox.com/artikkelit.php

    Eli teet käynnistys cd:n xboxille missä määritetty IP-osoite ja muut. ja teet siitä iso-tiedoston mitä xbox ymmärtää (esim ohjelmalla xISO) ja polttoon käy vaikka alcohol 120%.

    Ja sen jälkeen otat FTP yhteyden boxiin (esim core FTP) ja siirrät sillä tarvittavat tiedostot XBoxin C-asemaan.
     
  17. musis

    musis Member

    Liittynyt:
    20.04.2005
    Viestejä:
    64
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no kun mulla ei ole vielä polttavaa asemaa niin voinko vaan siirtää sen käyttäen tota alkuperastä valikkoa mikä on tossa xboxissa ja voisko joku antaa linkin sivulle mistä saisin avalunchin tai evoxin kun en millään meinaa löytää sitä?
     
  18. juhis

    juhis Regular member

    Liittynyt:
    15.06.2002
    Viestejä:
    236
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ilmeisesti polttava olisi pakollinen. Että ehkä kaverilla? En nimittäin keksi muuta tapaa saada yhteyttä pc:n ja boxin välille. siis jos boxissa ei ole valmiina muuta dashia kuin xboxin oma. Siinä nimittäin ei ole FTP:tä. Ja kuten juuri tuossa mainitsin, ohjelma on laiton. Eli tänne ei linkkiä voi pistää mutta ehkä ystävämme google voisi auttaa.. Xhackerboxissa on infoa millaisesta tiedostosta on kyse.
     
  19. musis

    musis Member

    Liittynyt:
    20.04.2005
    Viestejä:
    64
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    pitääks se sit polttaa cr-rw levylle? ja kaveri latas jonku 200megasen evolutionx et onks se sit joku väärä versio ja miten se poltetaan kertosko joku tässä silleen lyhyesti??
     
  20. turska

    turska Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    4,040
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ettei iltasi kävisi tylsäksi sen jälkeen kun olet kahlannut läpi Tdubelin sivuston,niin tuossa yksi sivu lisää missä on kaikkea mahdollista tietoa Xbox:n kanssa leikkimiseen ja asenteluun.
    http://www.xbox-scene.com/
     
  21. mika

    mika Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    26.03.2003
    Viestejä:
    5,157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Ensi kerralla ongelmaa kuvaava otsikko eikä mitään "apua, auttakaa aloittelijaa"
     

Jaa tämä sivu