1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

vika koneessa, cd:ssä, ohjelmassa?? vai missä??

Viestiketju Musiikki-CD-levyjen varmuuskopiointi -osiossa. Ketjun avasi kukkanen 29.09.2004.

  1. kukkanen

    kukkanen Guest

    Hei!

    minulle on ilmennyt cd:lle polttamisessa ongelma. Olen aina polttanut windows media playerillä TDK:n CD-R80 levyille(80min), nyt tarvitsin kuitenkin levyn jolle mahtuu enemmän musiikkia, ja koska minulla on ollut ongelmia sonyn levyille poltettaessa, oletin ottavani varman päälle ottaessani TDK:n High Capacity recordable cd:n (90min).. mutta kun yritin polttaa musiikin, ohjelma sanoi että levyllä on vain 11min aikaa jolle musiikkia voidaan laittaa... vaikka siellähän pitäisi olla 90min???? mitä ihmettä siis pitäisi tehdä? sen jälkeen kokeilin myös tavallista TDK:n cd:tä, mutta sillekkään ei enää oikein onnistunut kun ohjelma laittoi vain seitsemän biisiä levylle... kertokaa pliis mitä teen.. minulla on nimittäin nyt 10 noita uusia TDK:n levyjä kotona, kun ei niitä yksittäisenä voinut ostaa..

    kiitos avusta
     
  2.  
  3. jpekkam

    jpekkam Guest

    Tukeeko polttava asemasi 90 min levyjä?
     
  4. kukkanen

    kukkanen Guest

    mistä sen tietää?? siis että tukeeko?
     
  5. PJKuona

    PJKuona Regular member

    Liittynyt:
    05.09.2001
    Viestejä:
    658
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Valmistajan sivulta saattaisi löytyä tieto tuohon. Ei muutakuin sinne tietoa etsimään ja penkomaan.
     
  6. lauritx

    lauritx Regular member

    Liittynyt:
    05.03.2004
    Viestejä:
    488
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokeile jotain muuta polttosoftaa. Esim Nero.
     
  7. kukkanen

    kukkanen Guest

    hei kävin valmistajan sivulla (LG) ja siis en saanut muuta sitten irti kuin että tää on joku malli GCE-8480B, joka polttaa 48x nopeudella CD-R levylle ja CD-RW levylle 16x
    olisi mukava tosiaan tietää jos ei jotkut tietyt cd:t tällä masinalla toimi??? niin en sitten ostelisi enää ihan "noin vain" noita cd:tä...
     
  8. kukkanen

    kukkanen Guest

    hei

    huomasinpa juuri että edellisissä käyttämissäni levyissä lukunopeus on 48x ja näissä uusissa jotka eivät "toimineet" 40x...
    vaikuttaako tämä jotenkin???? anteeksi jos kysyn tyhmiä, mutta tuleepahan asia kerralla minulle sitten selväksi :)
     
  9. lauritx

    lauritx Regular member

    Liittynyt:
    05.03.2004
    Viestejä:
    488
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuli kahteen kertaan. Alla linkki








     
    Viimeksi muokattu: 29.09.2004
  10. lauritx

    lauritx Regular member

    Liittynyt:
    05.03.2004
    Viestejä:
    488
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  11. kukkanen

    kukkanen Guest

    jees.. kiitos... lataanpa sieltä sen..
    mutta vielä Nerosta.. yritin ladata tämän mikä näillä sivustoilla on.. mutta eipä suostunut latautumaan/asentamaan ohjelmaa koneelle.. minulla on windowsin xp ... olisiko joku muu paikka mistä voisi tuon Neron ladata...
     
  12. lauritx

    lauritx Regular member

    Liittynyt:
    05.03.2004
    Viestejä:
    488
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Voit mennä näiltä sivuilta suoraan neron kotisivuille ja yrittää sieltä.
     
  13. kukkanen

    kukkanen Guest

    sieltä saa vain demon... saakohan mistään kokonaista/pysyvää ;)
    siis ilman että rupeaa ostamaan...
     
  14. lauritx

    lauritx Regular member

    Liittynyt:
    05.03.2004
    Viestejä:
    488
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Et kyllä se maksullinen on. Mutta sillä demolla pystyy kokeilemaan. Ja jos tykkää niin sitten ostaa.
     

Jaa tämä sivu