1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Viimeksi katsomasi elokuva, kommentit ja arvosana asteikolla 1-10

Viestiketju Keskustelua elokuvista -osiossa. Ketjun avasi stauf 22.04.2005.

1. Sokar80

Sokar80 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Viimeksi muokattu: 26.05.2006
  2.  
  3. Miitti

Miitti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Harry Potter and the Goblet of Fire.
    Perus Potteria, mutta jotenkin tuntui että alusta jäi jotain näkemättä..

8+

4. DeLaRocha

DeLaRocha Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    [bold]Yksi lensi yli käenpesän[/bold]
    Aivan mahtava. Kannattaa todella kattoo!

edit: Totta puhut muuten Sokar80. Milla Jovovich OLI paremman näkönen punatukkasena!

Viimeksi muokattu: 26.05.2006
  5. Jebulis

Jebulis Guest

Viimeks katoin V for Vendettan ja hyvä leffahan tuo olikin. Arvosanaks arvioisin 9 plussan.

6. Feron

Feron Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tuossa olet oikeassa, mutta 20min leffaan kestoa lisää, niin niiden hahmojen taustat joita kaipasi, olisi voinut tulla kerrottua.

7. Harmas

Harmas Guest

Nosferatu, eine Symphonie des Grauens (1922)

En ole ehtinyt kiireiltäni tutustumaan mykkäelokuvagenreen muutakuin kapea-alaisesti Chaplinin komedioiden kautta. Nyt kuitenkin aloitin urakkani eräällä aikansa merkkiteoksista, ja olihan tämä parempi kuin monet jenkeistä tulevat paskaleffat nykypäivänä. Puheen puuttuminen ei ole niinkään este, vaan mahdollisuus luoda tunnelmaa vain musiikin avulla, mikä antaa mykkäelokuville yleensäkin uniikin tunnelman, tässä tapauksessa elokuva piti tunnelmansa ja mielenkiintonsa yllä alusta loppuun. Loistava elokuva

Oldboy 2003

Tämäkin paljonpuhuttu elokuva on odottanut katsomistaan hyllyssä jo jonkinaikaan, ja nyt sain senkin vihdoin tarkastelun alle. En halua paljastaa elokuvan juonesta liikaa, mutta tagline kertoo sen oleellisimman "15 vuotta pakotettuna vankeuteen, vain 5 päivää aikaa kostaa" Juoni siis on vähintäänkin omaperäinen, eikä se jää vain siihen, juoni on nerokkaasti rakennettu alusta loppuun asti, ja vaikkei näyttelijät aivan huippusuorituksia teekkään, niin silti he vievät elokuvan kunnialla loppuun asti. Jälleen kerran loistava elokuva Chan-Wook Parkilta, ansaitsi Grand Prixinsa.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 27.05.2006
  8. Harmas

Harmas Guest

Edit: tuplapostaus, mutta pistetään nyt vielä pari elokuvaa.

The Stendhal Syndrome

Nyt kun anttila myy/myi Argenton leffoja rikollisen halvalla, niin pakkohan ne oli hankkia. The Stendhal Syndrome kuuluu Argenton uudempaan tuotantoon, joka on yleisesti ottaen ollut heikompaa kuin miehen vanhemmat elokuvat. Tämä kuitenkin jaksoi yllättää, teema on sinällään hyvin giallomainen, mutta pureutuu kuitenkin murhaajan psyykeen varsin terävästi, verrattuna Argenton aiempiin töihin. Juoni toimii, mutta Asia Argenton rooli alkaa hiukan mielestäni rakoilla loppua kohti, kuitenkin varsin viihdyttävä perus-Argento.

***1/2

Ong Bak

Idän uusi Bruec Lee tuli minulle tutuksi tämän elokuvan myötä, eikä tästä sen tarkempaa analyysiä, aivan uskomattoman hienoa mätkintää, jossa juonikin kulkee siinä taka-alalla. Erittäin viihdyttävä elokuva, kuitenkin lähes täysin uskomattoman akrobatian ansiosta.

**1/2

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 27.05.2006
  9. Sokar80

Sokar80 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    [bold]EI SAA YLEISTÄÄ vaikka kaikilla on oma mielipiteesä tai ? [/bold]

ite olen melkein kaikki ruokainen toimita\efekti leffat minun suuressa suosiossa mutta nyt olen kiinostunut Trilleri leffoista ja ikäväkseni olen huomannut että niita ei ole paljoo vaikka dvd takakannessa lukee toimita\triller tai pelkkä trilleri niin leffan jälkeen olen monesti ihmetelly kuka pahvi on ton trilleri nimen tonne takakanteen lisännyt kun leffa ei ollut

viimeisin hyvä trilleri jonka olen nähnyt oli [bold]Valamiehet (run away jury)[/bold]

mutta [bold]Conspiracy.Com[/bold] (Anti trust) paras trilleri mun mielestä jonka olen nähnyt tähän mennessä vaikka[bold] Hackers (1995) [/bold]
    on paras tieto kone leffa mun mielestä se on se leffa jonka takia ostin ja kiinostuis PC:eestä

http://www.nordiskfilm.fi/video/elokuvaesittely.php?id=94

http://mymovies.net/player/player.a...rs/trid423/wm/bb.asx&filmid=1177&sec=trailers

http://www.imdb.com/title/tt0113243/

Viimeksi muokattu: 28.05.2006
  10. paulig

paulig Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eilen tuli katsottua Kauna jota en ollut ennen nähnyt. Eipä juuri ihmeemmin hätkäyttnyt vaikka piti olla kauhua? Pisteitä 6si.

11. mehhrama

mehhrama Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Lord Of War ---> 9+
    Alun hämmennyksestä, loistavaan lopetukseen... :)

12. Harmas

Harmas Guest

Kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseensä, ja vaikka olisinkin jonkinlaisen yleistyksen tehnyt, niin sehän ei olisi niihin mielipiteisiin vaikuttanut, vai? Jos kuitenkin lukee tuon tekstin uudestaan, niin voi huomata kuinka käytin sanoja
    Eli mitä yritin tuossa kertoa, oli se että vaikka ajassa on menty 84 vuotta eteenpäin, niin silti jotkin elokuvat säilyttävät loistokkuutensa verrattaessa joihinkin nykypäivän elokuviin.

13. Djmushu

Djmushu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Katoin vähän aikaa sitten elokuvan nimeltä "last samurai". Olihan se ihan hyvä, mutta alku tympi. Annan 8.5

14. ajs

ajs Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuhlasin eilen illan katsomalla Steven Segalin Black Dawn.
    Otsikon mukaan asteikko on 1-10 (eli ilmeisesti nolla ei voi antaa..?) joten annetaan se ykkönen siitä hyvästä että se oli alle puolitoista tuntia..
    Eipä se Segalin "ilmeikäs" näyttelijätyö ole ennenkään kirvoittanut mihinkään yli-sanoihin, mutta tuo oli kyllä ehdoton pohjanoteeraus. Ohjaajalla oli täysi työ etsiä kuvakulmia ja leikata leffa niin että pöhöttynyt sankari näyttäisi edes pystyvänsä kiipeämään muutamat portaat ilman huohottamista. "Läpsyttelyn" herra olikin jo onneksi tajunnut jättää sijaisnäyttelijöille, ei taida jalka enää nousta.
    Tuohon kun vielä lisätään olematon juoni ja ennalta arvattavat "juonenkäänteet" niin täytyy kyllä tosissaan ihmetellä etteikö edes tekijöillä ole minkäänlaista itsekritiikkiä..?

Tietysti leffan olisi voinut jättää kesken, mutta tapaan katsoa loppuun kaiken mitä aloitankin, eihän sitä tiedä jos se siellä lopussa yllättää..

15. Sokar80

Sokar80 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    no jos et olisi katsonut leffa niin mitä olisit tehnyt muuten ehkä nyhjöttänyt sohvalla ja valittanut että töllöstä ei tule mitää

olen kyllä nähnyt tämän black down ei se kyllä ollut mikää huippu leffa mut ei myöskään huono

http://www2.homeenter.com/cds/showp...re&nodeid=198941&article_id=212774&maintype=1

Steven Segalin , chakie chan , van damme ovat jo vanhoja kuinkas hyvin sinulla jalka nuosee 55v ikäisenä joka on Steven Segalin ikä

http://www.imdb.com/name/nm0000219/

sitten asiaa katoin tässä leffaa eli Silver Hawk http://www.nordiskfilm.fi/video/elokuvaesittely.php?id=1604

se oli hyvä leffa jos toimintaa haluaa 1h:36min josta noin 20min ei toimintaa vaikka tää ei ollut mikää parhaita jota olen nähnyt vuokrasin makuunista eikä ainakaan mun mielestä mennyt rahat hukkaan

edit: pisteet unohtu eli 8 leffasta ja 8- näyttelijästä [​IMG][​IMG]

Viimeksi muokattu: 10.06.2006
  16. pisberg

pisberg Guest

katsoin eilen The Hills Have Eyes ja ei se kyllä paljon muuta kuin verenräiskintää ollun niin 5/10 saa multa

17. Afroninja

Afroninja Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kävin kattoon X-Men III:sen. Perus sankarileffan tyylinen mutta hyvin toimintaa ja muutenkin sujuva leffa. Pisteet: 8

Sitten eilen tuli katottua Kiss Of Dragon. Omasta mielestä erittäin hyvää toimintaa. Pisteet: 9.

18. m77

m77 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Constantine tuli eilen katsottua. Kyllä meni taas aikaa turhuuteen, en tiedä enkä ymmärrä miksi tällainenkin elokuva on pitänyt tehdä. Ei mitään järkeä. Ei tästä voi edes oikein mitään järkevää sanoa, niin tyhjänpäiväinen oli... 2/10

19. Afroninja

Afroninja Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kattelin tossa The Hills Have Eyes. Perus kauhuelokuva itellä ei enää mitään vaikutusta ku turtunut jo noihin kauhuleffoihin mutta pisteitä tulee 7.

20. LcD

LcD Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Katsoin tuossa perjantai-iltana Collateral nimisen leffa, ja pirun hyvähän se oli! Täytyy sanoa että pääosa hahmot oltiin luotu todella hyvin. Tom Cruise teki tässä roolissaan kyllä yhden parhaimmista suorituksistaan. Vincentin ja Maxin dialogi oli myös joissakin kohti erittäin hyvää.
    Jännitystä riitti loppuun asti, mutta pakko myöntää, että loppuratkaisussa olisin toivonut voittajan olleen eri :p

21. Sokar80

Sokar80 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46

Jaa tämä sivu