1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma videot ja areena & yle

Viestiketju Videon toisto -osiossa. Ketjun avasi PETE11 27.06.2022.

  1. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    765
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Moikka... Mikä on vialla kun esim. ylen sivuilla on videon kohdalla tayttä mustaa ruutua ja en pysty katsomaan sitä. Luulin että se johtuu evästeistä, mutta jokun muu siinä on. Sama vaikeus on areenan videoissa. En pysty katsomaan. Kun panen päälle se pysähtyy ja ei näy mitään. Latasin saman pätkän flick Fetchillä...En saanut siltikään tuota videota katsottavaksi...

    Kaappasin kuvan ja liitin tänne ylen sivulta.. Siinä on yöllinen jääkiekkomatsin pätkä. Se näyttää ihan hyvältä, mutta kun alan toistamaan sitä se muuttuu täysin mustaksi..
     

    Liitetyt tiedostot:

    Viimeksi muokattu: 27.06.2022
  2.  
  3. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,491
    Kiitokset:
    227
    Pisteet:
    93
    Ja selain oli?
    Aika vaikea arvailla mitä on käytössä, kun YLE Areenaa voi katsoa niin monella laitteella ja yhdistelmällä.
    Nopea heitto: Onko tullut kirjauduttua sinne YLE-tunnuksella?
    Kerro nyt ainakin laite ja selain jolla yrität.

    T: Vesku
     
  4. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    765
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Chrome selain ja windows 10. Kokeilen läppärillä. Nyt se taas toimi se sama videopätkä kun tarkistin että olin kirjautunut sivulle. Jos tuo oli vika se oli aika pieni vika ja menee minun piikkiin..Kirjautuminen...

    Juuri nyt...Kyllä tuo edelleenkin tuo ylen sivuilla oleva videoclip tuottaa ongelmia. Muutaman kerran olen voinut sen katsoa ja taas äsken clipin kuva oli kunnossa, mutta kun aloin toistamaan se muuttui mustaksi. Areenan puolelta pystyin nyt katsomaan koko ottelun. Katsoa vielä onko selain päivitetty..
     
    Viimeksi muokattu: 27.06.2022
  5. Jyk

    Jyk Regular member

    Liittynyt:
    23.05.2019
    Viestejä:
    481
    Kiitokset:
    35
    Pisteet:
    38
    Mikäli siis tarkoitat Yle.fi uutisten joukossa olevia videoklippejä niin myöskään mulla ei toimi ollenkaan eli mustaa ruutua vain näyttää.

    Nähtävästi siis Ylen ongelma?

    Yle Areena puolestaan toimii normaalisti.
     
  6. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    765
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Se on sitten yleinen ongelma.. Mulla kävi kyllä samoin tuolla areenan puolella..Tuo yölinen jääkiekko ottelu jota yritin aamulla katsoa areenan puolelta. Nyt se kyllä toimii...Siis areena.
     
    Jyk kiitti tästä.

Jaa tämä sivu