1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

videot ipod touchille

Viestiketju MP3-soittimet -osiossa. Ketjun avasi kmerta 15.06.2008.

  1. kmerta

    kmerta Member

    Liittynyt:
    31.05.2008
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hankin ipod touchin (8gb) muutama viikko sitten ja olen saanut laitteen toimimaan hyvin poislukien pari kysymyskohtaa joihin toivoisinkin nyt pikaista apua:
    - miten saan videoita lisättyä kun itunesin kautta ei elokuvia tms. voi ostaa?
    - onko laitteeseen mahdollista ladata lisäohjelmia, monissa mainoksissa yms. kuvakkeita kun ainakin näyttäisi olevan huomattavasti enemmän.

    Osaan näistä kysymyksistä on mahdollisesti vastattu jo aiemmin mutta en nyt ainakaan heti keksinyt ratkaisua ongelmaan...
     
  2.  
  3. PekkaTa

    PekkaTa Member

    Liittynyt:
    18.01.2008
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itsekin olen miettinyt, miten videoita saisi helposti iPhonelle tai uusille UMPC-laitteille. Ja kun netistä latailuun / tekstitysten etsimiseen / videokonvertointiin yms. ei ole osaamista tahi aikaa niin olisiko tämä laite hyvä vaihtoehto? Onko joku moisen ostanut ja sitä käyttänyt?

    Pinnacle Video Transfer.

    Mainoslause verkkokauppa.com:sta:
    Pinnacle Video Transfer on kompakti ja helppokäyttöinen laite, jolla voi kopioida videolähteestä mihin tahansa USB 2.0 tallennuslaitteeseen. Tallenna suosikki-ohjelmasi TV:stä, elokuvasi DVD:ltä tai vaikka lomavideosi kameralta suoraan USB-laitteeseen, kuten Ipodiin, PSP:lle, Usb 2.0 -muistitikulle ja USB 2.0 -kiintolevylle.
    Et tarvitse tietokonetta käyttääksesi Pinnacle Video Transfer -laitetta. Se siirtää videon suoraan videolähteestä tallennuslaitteeseen. Paina nappia ja muunna – siinä kaikki!
     
  4. Pihlis12

    Pihlis12 Active member

    Liittynyt:
    04.04.2006
    Viestejä:
    1,312
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse olen käyttänyt videoiden kääntämiseen iPod Touch :iin Videora iPod Converter -ohjelmaa, sitten kun nuo on käännetty .mp4 -muotoon olen siirtänyt nuo videot tuonne touchiin iTunesilla. Tässä ohje tuosta prosessista.

    Noista lisäohjelmista sellaista että 3 -osapuolen ohjelmia tuohon laitteeseen saa lisättyä ns. jailbreakin jälkeen. Ohjeet tuon tekemiseen löydät täältä. Muistathan että AfterDawn ei anna mitään takuuta tai ota mitään vastuuta laitteesi mahdollisesta hajoamisesta tämän operaation läpikäymisen aikana. Noudatat siis oppaan ohjeita täysin omalla vastuullasi!
     
    Viimeksi muokattu: 16.06.2008
  5. mikkism

    mikkism Member

    Liittynyt:
    14.12.2005
    Viestejä:
    81
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Niin, tai sitten jos hirvittää se takuun umpeuttava jailbreakkaaminen, niin päivitä podisi itunesin kautta versioon 2.0, maksaa 8 euroa. Versiopäivityksen mukana saat pari uutta ohjelmaa ja mahdollisuuden asennella sovelluksia (apps) podiisi.
     

Jaa tämä sivu