1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Videokameran tiedosto mp4 & ongelmana poltto levylle

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi katjape 30.09.2010.

  1. katjape

    katjape Member

    Liittynyt:
    13.12.2009
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei

    Minulla on samsungin videokamera, josta muistikortilla siirretään koneelle kuvatut clipit. Nyt on tullut ongelmaksi sellainen, että en saa poltettua juuri noita tiedostoja levylle, kuin datacd/dvd muodossa. Muita clippejä onnistuu polttaa nerolla tms. Nyt kun yritän tehdä nerolla esim. oman dvd videon ja yritän lisätä sen videoclipin niin sivu sulkeutuu ja nero valikko avautuu vain uudelleen. Tai jos yritän windows movie makerilla tehdä ei anna myöskään sinne lisätä. Jokin teksti tuli nerosta ja codecista. Jotenkin olen päätynyt lataa koneelle ffdshow ohjelman, mutta enhän minä tuosta tajua mitään ja onko siitä tähän asiaan mitään apua ylipäänsä :) No mutta osaisiko joku antaa neuvoa, jos sai selvän minun sepostuksistani?? missähän vika voisi olla?
     
  2.  
  3. katjape

    katjape Member

    Liittynyt:
    13.12.2009
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ja jos tämä ei kuulu tähän kohtaan tämä kysymys niin ohjatkaa minua eri paikkaan :)
     
  4. Pro619

    Pro619 Regular member

    Liittynyt:
    06.09.2010
    Viestejä:
    565
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    WMM ei pitäisi toiistaakaan MP4:sia Nerosta en sitten tiedä.
     
  5. katjape

    katjape Member

    Liittynyt:
    13.12.2009
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Okei. Löysin täältä kohdan jossa neuvottiin joatin konvertoimisesta ja tämän ohjelman -->
    Free MP4 to DVD Converter. Mutta en saa sitä jotenkin tehtyä loppuun, antaa lisätä clipit, mut polttovaiheessa tipahdan jotenkin pois kärryiltä koska dvd:ksi asti en saa. Ehkä en osaa käyttää :) Mut jotain ohjelma sanoo aina clipin lisäyksen jälkeen et thumbnailista, ja it may be black tms. Osaisko sinä/joku sanoa tähän jotain? Miten hitsissä saan koneelta dvd:lle nuo kotivideot.
     

Jaa tämä sivu